Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Är det sant att de har börjat att visa reklam i slutet av videos nu? Jag har AdBlock så jag har ingen koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Är det sant att de har börjat att visa reklam i slutet av videos nu? Jag har AdBlock så jag har ingen koll. Yes, både i början och i slutet på vissa videor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Har aldrig fått någon reklam i en film på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Har aldrig fått någon reklam i en film på Youtube. AdBlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Ny design på första sidan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Fan vad Youtube fipplar med designen, plötsligt finns inte det jag vill hitta någonsntans.. När jag får ett mail att någon svarat på en kommentar jag lagt på ett klipp brukar jag gå in på förstasidan, där det brukar finnas en sidomeny för typ vänskapsinbjudingar, inbox m.m. Nu är det ju bara videos från ens subscribes på framsidan.. This is bullcrap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Byta namn till youtube tråden? Fyfan vad jag hatar jävla fittbugg youtube! Sjukt irriterande när filmen börjar ladda om när man sätter på fullscreen! Speciellt nu när youtube är så jävla segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Visst har youtube varit seeeeeeeeeeeeeeegt i en månad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Visst har youtube varit seeeeeeeeeeeeeeegt i en månad nu? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 (redigerad) Bara för mig som YouTube in laddar alls i Firefox? Det funkar i IE, men i FF är det bara en blank sida som laddar. Att rensa kakor och annan historik hjälper inte. Redigerad 10 december, 2010 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Google, gör oss alla en tjänst och SÄLJ TILLBAKA YOUTUBE TILL DOM FÖRRA ÄGARNA FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Google, gör oss alla en tjänst och SÄLJ TILLBAKA YOUTUBE TILL DOM FÖRRA ÄGARNA FFS! Du tycker att youtube har varit dåligt i mer än fyra år, eller? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Bara för mig som YouTube in laddar alls i Firefox? Det funkar i IE, men i FF är det bara en blank sida som laddar. Att rensa kakor och annan historik hjälper inte. Du har inte AdBlocker installerat? Det brukar hindra videos från att ladda ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Har inte kunnat ta bort videos ur min sub-box på flera månader. Ganska irriterande när subscribar på Machinima (Vanliga, Respawn, Sports & Realm) men samtidigt inte vill se alla videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Du tycker att youtube har varit dåligt i mer än fyra år, eller? Enda sedan Google köpte det har det bara strulat för mig. Filmer som aldrig buffrar, reklam titt som tätt, sidan som hänger sig ibland och en väldigt dryg design som dom ska testa runt med hela tiden också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Har inte kunnat ta bort videos ur min sub-box på flera månader. Ganska irriterande när subscribar på Machinima (Vanliga, Respawn, Sports & Realm) men samtidigt inte vill se alla videos. Ja, Machinima är sjukt dryga att prenumerera på. Slutade med att jag avslutade prenumerationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Nya "watch later"-funktionen är superb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Jag får alltid nya prenumerationer från personer jag aldrig valt att prenumerera från! Är jag helt noob på youtube eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Nya "watch later"-funktionen är superb! +1! Jag får alltid nya prenumerationer från personer jag aldrig valt att prenumerera från! Är jag helt noob på youtube eller? Kan det inte ha att göra med att när man väljer att prenumerera på en kanal så får man även med "releterade" kanaler? Om man t.ex subbar till 3killabytes så får man deras personliga kanaler också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 +1! Kan det inte ha att göra med att när man väljer att prenumerera på en kanal så får man även med "releterade" kanaler? Om man t.ex subbar till 3killabytes så får man deras personliga kanaler också. Hur undviker jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts