Renard Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 (redigerad) Va fan! Nu kan jag inte längre söka på filmer om jag redan kollar på en film samtidigt! Jag måste gå till startsidan om jag vill söka! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.... Redigerad 1 augusti, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Va fan! Nu kan jag inte längre söka på filmer om jag redan kollar på en film samtidigt! Jag måste gå till startsidan om jag vill söka! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.... Det här har jag aldrig fattat, vad menar ni med att söka på filmer samtidigt som ni kollar på en? Skriva i sökfältet och så kommer det upp på sidan eller vad? Varför har jag aldrig haft den här funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Det här har jag aldrig fattat, vad menar ni med att söka på filmer samtidigt som ni kollar på en? Skriva i sökfältet och så kommer det upp på sidan eller vad? Varför har jag aldrig haft den här funktionen? När du tittar på en film på YT som du tröttnar på så behöver du ju vanligtvis inte gå in på startsidan för att kunna söka. Du bara skriver ju in namnet på någon annan film du vill se i sökrutan längst upp. Men nu funkar inte det för mig längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 När du tittar på en film på YT som du tröttnar på så behöver du ju vanligtvis inte gå in på startsidan för att kunna söka. Du bara skriver ju in namnet på någon annan film du vill se i sökrutan längst upp. Men nu funkar inte det för mig längre Måste vara nån bugg eller nått du har råkat ut för. Så dumma skulle de väl aldrig vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Bara jag eller går det inte att ta bort videos _alls_ ur prenumerationsboxen längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2010 Bara jag eller går det inte att ta bort videos _alls_ ur prenumerationsboxen längre? Funkar för mig iallafall. För mig så har de också börjat försvinna automatiskt när jag kollar på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Bara jag eller går det inte att ta bort videos _alls_ ur prenumerationsboxen längre? Funkade inte för mig först, sen körde jag Ccleaner och tog bort all historik och sånt i Firefox, nu funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 FUCK YOU YOUTUBE, FUCK YOU SERIÖÖÖÖST, vad är det för fel på servrarna? Jag kan inte ens titta på ett 5 sekunders klipp utan att låta skitsidan buffra klart den i typ en timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 FUCK YOU YOUTUBE, FUCK YOU SERIÖÖÖÖST, vad är det för fel på servrarna? Jag kan inte ens titta på ett 5 sekunders klipp utan att låta skitsidan buffra klart den i typ en timme! Gäller enbart HD klipp föe mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 FUCK YOU YOUTUBE, FUCK YOU SERIÖÖÖÖST, vad är det för fel på servrarna? Jag kan inte ens titta på ett 5 sekunders klipp utan att låta skitsidan buffra klart den i typ en timme! Samma här. Varför är det så? Trodde felet låg hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 (redigerad) Ta bort den och autoplay, permanent. Varsågoda, funkar hur bra som helst. Nu har youtube gjort något igen, även trots att jag installerat scriptet så är autoplay på. Redigerad 9 augusti, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Nu har youtube gjort något igen, även trots att jag installerat scriptet så är autoplay på. Märkte det också. Funkar dock för mig när jag inte har fullscreen aktiverat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Märkte det också. Funkar dock för mig när jag inte har fullscreen aktiverat. Det gör det för mig också, men jag kollar för det mesta i fullscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Gick vidare till nästa tillgängliga videoklipp. Ett eller flera videoklipp var inte längre tillgängliga. Jag ville se videon jag klickade på, inte nästa även om den förra inte var tillgänglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Nu har youtube visst ändrat igen, designen är lite omgjord och det verkar som om man nu ska kunna köpa filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Nu har youtube visst ändrat igen, designen är lite omgjord Well that sounds kinda cool och det verkar som om man nu ska kunna köpa filmer. and this is... WAIT WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Fy fan så irreterande när man vill titta med lite större skärm så klickar man på förstornings knappen ( inte helskärm) SÅ får man inte helskärm men täcker hela jävla webbläsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Men vad har dom gjort nu då... hur får man de gamla tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Men vad har dom gjort nu då... hur får man de gamla tillbaka? Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Vad? Det var helknas imorse men nu verkar allt vara normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts