kobbe Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Nu har det hänt! Youtube har börjat med reklam innan vissa klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Har funnits ett bra tag. Åtminstone ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Hela youtube fuckar upp sig stenhårt när jag försöker kolla i HD. Förut ladda det klart rätt fort, nu får jag vänta 30mins typ innan en 5 minuters film är helt klarbuffrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Hela youtube fuckar upp sig stenhårt när jag försöker kolla i HD. Förut ladda det klart rätt fort, nu får jag vänta 30mins typ innan en 5 minuters film är helt klarbuffrad! Jag har precis samma problem för tillfället, måste vara YT's serverar som spökar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Om ni vill slippa reklam så rekomenderar jag AdBlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Om ni vill slippa reklam så rekomenderar jag AdBlock.Om man inte pallar det så kan man bara trycka F5 och uppdatera sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Om man inte pallar det så kan man bara trycka F5 och uppdatera sidan. Sant. Men med AdBlock slipper man även musikinfon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Vad tusan är det här och hur får man bort det? http://pici.se/thumbs/t_LlJyrgzVB.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 (redigerad) Vad tusan är det här och hur får man bort det? http://pici.se/thumbs/t_LlJyrgzVB.gif Verkar komma upp när man spelar en playlist eller kollar på videos från nån man subscribat till Redigerad 29 juli, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 FF hänger sig nästan varje gång jag ska kolla på nått på youtube, nu har dom gått för långt tycker jag, ta tillbaka sidomenyn där man kan se subscription filmerna istället =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Verkar komma upp när man spelar en playlist eller kollar på videos från nån man subscribat till Wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Va fan är de här dom har börjat med nu då? Hur får man bort de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 (redigerad) Va fan är de här dom har börjat med nu då? Hur får man bort de? Logga ut verkar vara det enda sättet att slippa skiten. Sjukt drygt det här med att den spelar nästa video när videon är slut. Det går att avaktivera men man man måste ju fan göra det varje gång. Redigerad 29 juli, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Jag kom på hur man får bort det. http://www.youtube.com/watch?v=qsfKmqlG2-4...amp;feature=sub Ta bort den här biten: &playnext=1&videos=WQEohgUu-Oo&feature=sub Done, nu ska du kunna se din videos utan att den irriterande "grejen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Ta bort den och autoplay, permanent. Varsågoda, funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Ta bort den och autoplay, permanent. Varsågoda, funkar hur bra som helst. Hur gör man om man har FireFox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) Hur gör man om man har FireFox? Glömde det. Använder själv firefox så. ^^ Ladda ner adblock, lägg till hans filter i preferences (ctrl+shift+E) om du vill ha bort själva remsan i botten. Add this to your filters: youtube.com##DIV#quicklist-tray youtube.com##DIV#quicklist-bar youtube.com##DIV#quicklist-bar-container Installera Greasemonkey, sen installerar du scriptet han länkar till. Om du vill ta bort autoplay Install this: http://userscripts.org/scripts/show/8... Redigerad 30 juli, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 Glömde det. Använder själv firefox så. ^^ Ladda ner adblock, lägg till hans filter i preferences (ctrl+shift+E) om du vill ha bort själva remsan i botten. Add this to your filters: youtube.com##DIV#quicklist-tray youtube.com##DIV#quicklist-bar youtube.com##DIV#quicklist-bar-container Installera Greasemonkey, sen installerar du scriptet han länkar till. Om du vill ta bort autoplay Install this: http://userscripts.org/scripts/show/8... Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Hallelujah! YouTube har nu höjt maxtiden på videos till 15 minuter! Det var bannemej på tiden, de har gjort en rad med förbättringar men max 10 minuter kändes väldigt... old. Fast de borde försöka få det till 30 minuter så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 (redigerad) Fanns det ens nån maxtid på googles filmtjänst? Film, video w/e Redigerad 1 augusti, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts