Halo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Nu har de börjat med reklam på youtube... Vart och hur ? såg ingen reklam när jag var inne och kikade nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Reklam dyker såvitt jag förstått endast upp på sponsrade kanaler. --- Spelaren ser densamma ut för mig i vanliga chrome, men i inkongito är den ny! Vet inte om ni detta är old.. http://img718.imageshack.us/img718/3537/ytnew.png Redigerad 22 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Men den är ju inte ute än Sen ett tag tillbaka så har Youtube och Vimeo haft det i beta. Dessutom lanserade Apple denna artikeln innan iPad släpptes. Sidor som använder HTML5 för att anpassas till iPhone, iPod och iPad bla. Redigerad 22 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Spelaren ser densamma ut för mig i vanliga chrome, men i inkongito är den ny! Vet inte om ni detta är old.. http://img718.imageshack.us/img718/3537/ytnew.png Jag fick den där spelaren när jag använde Ubuntu också. Och reklam har funnits länge, men det är inte så vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Sen ett tag tillbaka så har Youtube och Vimeo haft det i beta. Dessutom lanserade Apple denna artikeln innan iPad släpptes. Sidor som använder HTML5 för att anpassas till iPhone, iPod och iPad bla. Nästan inga sidor använder html5 just nu, varför man bör ha html5 kompatibilitet just nu förstår jag inte. Dessutom är det ju en beta version, menar du att man räknar det som att det är officiellt ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Nästan inga sidor använder html5 just nu, varför man bör ha html5 kompatibilitet just nu förstår jag inte. Dessutom är det ju en beta version, menar du att man räknar det som att det är officiellt ute? Dessutom lanserade Apple denna artikeln innan iPad släpptes. Sidor som använder HTML5 för att anpassas till iPhone, iPod och iPad bla. Har du problem med att läsa? http://html5gallery.com/ Redigerad 23 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Har du problem med att läsa? http://html5gallery.com/ Men förstår du inte vad jag skriver? html5 är i beta version just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Men förstår du inte vad jag skriver? html5 är i beta version just nu.. HTML 5 finns inte? Jag vet att HTML5 är i beta på Youtube. Inte själva koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Jag vet att HTML5 är i beta på Youtube. Inte själva koden. Html5 finns ju inte ute än, den är bara i beta version. Det räknas inte som att den är ute tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Html5 finns ju inte ute än, den är bara i beta version. Det räknas inte som att den är ute tycker jag Det finns ute men det är ingen standard än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 (redigerad) Bumpar denna för jag orkar inte starta en ny tråd. Är det bara för mig som YouTube är hopplöst segt just nu? Övriga sidor funkar prima för mig, och YouTube i sig funkar prima, men så fort jag ska titta på en film så buffrar den extremt långsamt. Edit: Nu buffrar den inte alls. Redigerad 9 juni, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Same, andra har klagat på det också.. Youtube fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Och varför måste jag ta bort mina prenumerationvideos manuellt? Förr så försvann de ju efter att man tittat på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Och varför måste jag ta bort mina prenumerationvideos manuellt? Förr så försvann de ju efter att man tittat på dem. +1 på det! Dessutom kommer mina prenumerationvideos tillbaka efter någon dag, så jag måste klicka bort dom på nytt. Sjukt störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Dessutom kommer mina prenumerationvideos tillbaka efter någon dag, så jag måste klicka bort dom på nytt. Sjukt störigt. +1 på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 +1 på allt som är skrivet i juni. Idag kan jag knappt se någonting, och vissa filmer fungerar bara i 360p, ibland 480p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Youtube är jävligt segt, trodde att det berodde på mitt internet. Hoppas de fixar allt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Fortfarande lite segt, men idag är det faktiskt bättre. Har kunnat se samtliga filmer i alla tillgängliga kvaliteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Inbillar jag mig eller har de ändrat designen lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 (redigerad) Inbillar jag mig eller har de ändrat designen lite? Lite ja. Det jag märkt so far är att ramarna är vita när man håller musen över en subscription video t.ex. Har inte märkt något mer än dock. EDIT: Eller ja, de är vita, även om man inte håller över dem. Redigerad 11 juni, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts