_ThuuG Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Fullscreen är fuckad för mig. När jag rör musen händer ingenting, jag kan inte pausa och måste köra Ctrl+Alt+Del för att kunna stänga ner. Dessutom kan jag inte klicka bort filmer från "Premumerationer"-fönstret på startsidan, utan måste gå in på dem och tillbaka igen. Plus att allt är sjukt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Nej usch på designen.. Allt är så jävla vitt så man vet inte vad som är vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 "Gör inlägg" Allt är så jävla fult! Kan de inte bara gå tillbaka till det gamla vanliga? Om det sedan som Logiken påstår ska komma reklam innan klippen så går det åt helvete med YT . Suck, det var kul så länge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Var det egentligen någon som ogillade den förra designen? Jag tyckte att den var suverän på nästan alla sett. Förstår verkligen inte varför de har bytt till skiten. Jaja, nu ska jag sluta klaga. Hoppas dock att de gör något åt detta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Hur går snacket på andra forum? Är det många som ogillar den nya designen eller är det bara vi? Det vore ju skoj om det blev tittarstorm och de var tvugna att byta tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 "Gör inlägg" Allt är så jävla fult! Kan de inte bara gå tillbaka till det gamla vanliga? Om det sedan som Logiken påstår ska komma reklam innan klippen så går det åt helvete med YT . Suck, det var kul så länge det varade. Det finns ju redan reklam på en del klipp, men det är ju bara å trycka F5 så försvinner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Kul att man inte kan se videos i högre upplösning än 480p utan att frameraten sjunker till hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Kul att man inte kan se videos i högre upplösning än 480p utan att frameraten sjunker till hälften. Precis vad jag snackade om förut! Varför är det så? Vad är det som har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Kul att man inte kan se videos i högre upplösning än 480p utan att frameraten sjunker till hälften. Så är det inte för mig. Skaffa bättre dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Så är det inte för mig. Skaffa bättre dator. Antar att det är min dator som gör att jag inte kan ta bort prenumerationsvideor från startsidan heller. :lol: Jag hatar det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Är det bara jag som stör mig mest på framsidan? När jag går in så tänker jag bara: "Varför hänger jag här? ". Designen är helt åt helvete. Trodde först det var något april-skämt. Icke då. http://upload.snelhest.org/images/100407Skitfailyoutube.png Bara jag som reloada sidan typ 2 gånger för att vänta ivrigt på att det skulle vara någonting här mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Är det bara jag, eller har frameraten blivit sjukt mycket lägre sedan ''uppdateringarna''? Jag har aldrig haft problem att se videos i högsta möjliga upplösning men det fungerar inte längre! Något jag stör mig enormt mycket på är att nästan varje gång jag skriver en kommentar till ett videoklipp får jag upp meddelandet ''Fel, försök igen.'' Sedan ändras aldrig 500 tecken kvar när jag skriver en kommentar! Redigerad 18 april, 2010 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Är det bara för mig som videoklippen är segare? Frameraten är lägre och videon flyter inte på lika fint som förut. Jag måste sänka kvalitén för att videon ska sluta sega så förbannat Kul att man inte kan se videos i högre upplösning än 480p utan att frameraten sjunker till hälften. Är det bara jag, eller har frameraten blivit sjukt mycket lägre sedan ''uppdateringarna''? Jag har aldrig haft problem att se videos i högsta möjliga upplösning men det fungerar inte längre! Något jag stör mig enormt mycket på är att nästan varje gång jag skriver en kommentar till ett videoklipp får jag upp meddelandet ''Fel, försök igen.'' Sedan ändras aldrig 500 tecken kvar när jag skriver en kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Do not want. Sen funkar inte Youtube med Opera längre (utan en manuell fix). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Do not want. Sen funkar inte Youtube med Opera längre (utan en manuell fix). Jaha, det är den nya designen som ligger bakom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Jaha, det är den nya designen som ligger bakom det. Det är tydligen någonting som ändrats hos Youtube som gör att den inte känner av bla bla bla... Men det finns en (inofficiell) fix någonstans på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Använd en riktig webbläsare som klarar av HTML 5 så borde allt fixas. HTML 5 finns inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 HTML 5 finns inte? http://sv.wikipedia.org/wiki/HTML5 Bott under en sten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 http://sv.wikipedia.org/wiki/HTML5 Bott under en sten? Men den är ju inte ute än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Nu har de börjat med reklam på youtube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts