Logiken Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 VAD PRATAR NI OM?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! T_T Dom talar nog i nattmössan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Nu när jag är hemma så märker jag ingen skillnad, men hemma hos hon som jag var hos igår så kunde man söka samtidigt som man tittade på filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Det är nytt utseende för mig iaf. Edit: Typ, Gilla funktion, lite nya funktioner för att kommentera, och massa pilar här och där. Redigerad 11 mars, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Det är nytt utseende för mig iaf. Edit: Typ, Gilla funktion, lite nya funktioner för att kommentera, och massa pilar här och där. Precis... Det är bullshit enligt mig... Visst, saker som att comment-rutan är ovanför alla kommentarer är bra, och att gilla / inte gilla kan väl vara kul... Men annars är designen bullshit... Enligt mig. Alla pilar är bara jobbiga, och att video-infon är under videon känns också det jävligt konstigt. Förstår inte heller att de ändrar designen i stadier och inte allt på samma gång... Designen på den här nya videosidan passar inte alls in med de nya kanal-profilsidorna vi fick för några månader sedan... Redigerad 11 mars, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag gillar den nya designen, förut kunde jag inte ens ranka videoklipp, dessutom är det bra att man fortsätter se på videon när man söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 kunde man söka samtidigt som man tittade på filmer. dessutom är det bra att man fortsätter se på videon när man söker. Inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 (redigerad) Vadfan, nu har jag också fått skiten. Vad ska vara bra med denna design? Det går inte ens att spara favoriter. Edit: Nu fixade jag det genom att rensa internethistorik och kakor med CCleaner. Redigerad 19 mars, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Har inte fått nya designen än, konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Nu, har alla drabbats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Fan vad folk är negativa så fort sidors design uppdateras. Jag tycker den här designen verkar jättebra, så fort man har vant sig lär man inte vilja gå tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Den här designen verkar komma och gå lite som den vill för mig........ Ena stunden kan jag ha gamla designen, andra den nya! I skolan har jag fortfarande den gamla designen btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Hemsk, man får ju ingen överblick över kommentar-systemet. Nåja, det är ju bara en spik till i kistan för YT innan de blir en fullfjädrad reklamhemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Hemsk, man får ju ingen överblick över kommentar-systemet. Nåja, det är ju bara en spik till i kistan för YT innan de blir en fullfjädrad reklamhemsida. Jag håller med om att kommentarsystemet är förjävligt, man förstår inte vem som har svarat till vem när det inte finns någon indentering på svaren... Fast så har det varit för mig länge nu, resten av designen kom idag och den tyckte jag inte att det var något fel på. Jag tycker YouTube fortfarande har väldigt lite reklam med tanke på vilka enorma serverkostnader de måste ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Vad fan har hänt med related videos?! Det var ju tack vare related videos som man hittade bra videos som man inte ens visste exsisterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Jag förstår inte hur någon kan gilla den, allt är ju hur rörigt som helst! Förut hade allt sin plats, nu känns det bara konstigt och onaturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Fått den nya designen nu, kan inte riktigt uttala mig om den då jag sitter på en liten notebook, men.. Ser kluddigt ut :/ Får se hur de ser ut när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Är det bara för mig som videoklippen är segare? Frameraten är lägre och videon flyter inte på lika fint som förut. Jag måste sänka kvalitén för att videon ska sluta sega så förbannat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Är det bara för mig som videoklippen är segare? Frameraten är lägre och videon flyter inte på lika fint som förut. Jag måste sänka kvalitén för att videon ska sluta sega så förbannat Har inte varit så farligt för mig, men det har laggat när jag t.ex. tryckt för att få 720p eller fullscreen. Alltså det händer ingenting på en sekund eller två och sedan kommer fullscreen. Man vänjer sig antar jag, men jag hoppas verkligen att de inser sitt misstag då förra designen var bättre på alla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Snart kommer reklamen i videoklippen. Det kommer alltså visas reklam innan videoklippen inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 jag har haft denna nya designen några veckor, och gillar absolut inte den. tycker den sen jävligt tråkig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts