Umberto Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Hatar den nya designen. Får ingen överblick på startsidan (måste gå in på Adrians länk) och allt känns så hopträngt. Usch. http://img710.imageshack.us/img710/5149/143hd.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 (redigerad) Hatar den nya designen. Får ingen överblick på startsidan (måste gå in på Adrians länk) och allt känns så hopträngt. Usch. http://piclair.com/data/i3br1.jpg http://img710.imageshack.us/img710/5149/143hd.jpg --- Om det nu ska vara så häftigt att man kan "pinna" saker i sin sidolist, varför kan man inte sortera de som man vill?! Redigerad 4 december, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 (redigerad) http://piclair.com/data/i3br1.jpg http://img710.imageshack.us/img710/5149/143hd.jpg --- Jag kände redan till home-länken men hänvisade till dig så att folk skulle veta vad jag talade om. Men jag ger dig väl ett ap för ansträngningen då, din lurige lymmel. Redigerad 4 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Alltid gnäll när det sker förändringar. Om några månader har ni vant er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Hur får man Youtubefilmer att fortsätta? Alltså, om jag klickar på en jullåt och vill att nästa bara skall starta utan att jag måste klicka. Eller om jag ser en serie, tex Judge Judy och vill att nästa går igång. Kollar just nu Hey Baberiba och måste klicka nästa hela tiden. Eller detta går inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Hur får man Youtubefilmer att fortsätta? Alltså, om jag klickar på en jullåt och vill att nästa bara skall starta utan att jag måste klicka. Eller om jag ser en serie, tex Judge Judy och vill att nästa går igång. Kollar just nu Hey Baberiba och måste klicka nästa hela tiden. Eller detta går inte? Skapa en playlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Skapa en playlist. Och hur skapar man en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Och hur skapar man en sådan? Gå in på ett klipp du vill ha i en playlist, klicka på "Lägg till i" och välj "Lägg till i ny spellista" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Gå in på ett klipp du vill ha i en playlist, klicka på "Lägg till i" och välj "Lägg till i ny spellista" Ok. Så man måste klicka på alla videos man vill se och sen starta? Det pallar jag inte. Vill vara klicka en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Man kan även klicka på + och välja "lägg i kö". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Eller så har man tur och finner en spellista någon annan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Bara för mig som klippen ofta hackar och har sig när man kör i 480p? Problem senaste veckorna, och 720p och 1080p går finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Kan någon förklara hur jag ser en annan youtubares favoritmarkerade klipp? Fattar noll av den nya designen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Kan någon förklara hur jag ser en annan youtubares favoritmarkerade klipp? Fattar noll av den nya designen :S Finns under "Idag på YouTube" och "Utvalda spellistor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 Någon mer som får detta problem då och då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 (redigerad) Hur kommer det sig att så gott som alla stora Youtube-kanaler har en annan kanal där de också lägger upp filmer? Redigerad 27 februari, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Hur kommer det sig att så gott som alla stora Youtube-kanaler har en annan kanal där de också lägger upp filmer? Något exempel? Det beror ju på vad det är för kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 Hur kommer det sig att så gott som alla stora Youtube-kanaler har en annan kanal där de också lägger upp filmer? För att man skall kunna premunuera på exakt det man vill? Tex därför jag slutade prenumerera på yogscast, var så mycket orelaterat till minecraft osv. Dessutom är det praktisk med behind the scenes eller klipp som inte är så seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2012 (redigerad) Hur kommer det sig att vissa videoklipp vägrar buffra, eller är väldigt sega? Ena sekunden ser jag en video i 1080p, buffrar på nolltid. Nästa sekund ser jag en video i 360p som tar åratal på sig att buffra, även efter att jag refreshat. Blir galen! Redigerad 21 mars, 2012 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2012 Hur kommer det sig att vissa videoklipp vägrar buffra, eller är väldigt sega? Ena sekunden ser jag en video i 1080p, buffrar på nolltid. Nästa sekund ser jag en video i 360p som tar åratal på sig att buffra, även efter att jag refreshat. Blir galen! Yuotube har antagligen olika servrar för olika format och de med 360p används mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts