Siana Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Ny design! Nja, en månad gammal ungefär. Har redan diskuterats ganska mycket på den senaste sidan, om du scrollar upp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Nja, en månad gammal ungefär. Har redan diskuterats ganska mycket på den senaste sidan, om du scrollar upp lite. Damn it! Kan väl tillföra nåt till diskussionen då om vi ska vara på det humöret: Jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Fått lite ändringar, kan numera ändra hastigheten på filmer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Visste ni att om man trycker på Pil-upp och Pil-höger så spelar man snake på själva playern? xD Fett awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Visste ni att om man trycker på Pil-upp och Pil-höger så spelar man snake på själva playern? xD Fett awesome! LOL! Man kan spela Snake på YouTube! Sätt igång random video och pausa vid 0.00. Håll ner vänster piltangent och håll sedan ner uppåt (piltangenten). Du kan sätta igång videon med musen och sedan spela snake medan videon går i bakgrunden om du så vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Och redan då var det väl ett halvår gammalt ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Youtube är arg på mig och vill att jag ska koppla mitt Google-konto (antar att det är min Gmail) till Youtube om jag vill fortsätta favorisera klipp och prenumerera på kanaler. Hur gör jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Youtube är arg på mig och vill att jag ska koppla mitt Google-konto (antar att det är min Gmail) till Youtube om jag vill fortsätta favorisera klipp och prenumerera på kanaler. Hur gör jag detta? Inställningar > Hantera konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Inställningar > Hantera konto Redan provat på det sättet och det fungerade märkligt nog inte. Pillade runt lite i gmail och sen löste det sig. Märkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2011 Ny layout för mig.. Första intryck: ლ(ಠ益ಠლ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Vad i helvete, jag kan inte längre välja varifrån jag vill buffra! Sjukt irriterande. Varje gång jag jag försöker skippa framåt i videon börjar den bara spela upp vid slutet av buffringen, eller hur man nu ska uttrycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Logga in i morse, min reaktion: http://flv.kyon.pl/static/img/remiq.net_9057.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Oj! Den där gråa menyn, som liknar FB-appen hade inte kommit till mig när jag skrev att jag tyckte det såg cleant ut. Då hade färgtemat ändrats lite, och utan den gråa saken så såg det helt okej ut. Vet inte vad jag tycker om att en film per kanal visas i taget, det var bättre när den kanal som laddat upp senast hade sina fyra - fem senaste filmer på ett ställe, inte utspritt som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Som vanligt vid förändringar är allt jättedåligt i början. Jag har väl tur som vänjer mig ganska snabbt. MEN en sak som jag inte förstår är att "Jag har sett det här videoklippet ta bort det från min startsida"-knappen är borta! Blir sjukt förvirrad när jag måste leta igenom alla klipp inkl. dem jag redan sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 MEN en sak som jag inte förstår är att "Jag har sett det här videoklippet ta bort det från min startsida"-knappen är borta! Blir sjukt förvirrad när jag måste leta igenom alla klipp inkl. dem jag redan sett. This! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag gillar't! Blev väldigt smidigt att sköta sina prenumerationer, lyckades äntligen rensa bort lite (läs: 150st). Thumbs up! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag tycker att det mesta med den nya designen är bra... De två sakerna jag inte gillar är att kanalkommentarerna är i princip bortgömda, och att man inte kan kryssa bort videos på startsidan man redan sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 Jag tycker att det mesta med den nya designen är bra... De två sakerna jag inte gillar är att kanalkommentarerna är i princip bortgömda, och att man inte kan kryssa bort videos på startsidan man redan sett. Var kanalkommentarerna ens nödvändiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2011 http://www.youtube.com/home för den gamla hemsidan. Njut sålänge det varar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts