Adrian G Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) Och youtube funkar i Chrome så får väl köra med det nu då. Hade varit okej om AdBlock funnits. Det finns. Dock tror jag inte att det blockerar reklam helt, bara döljer. Redigerad 23 mars, 2011 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Fick just det här meddelandet på Youtube. "Hey man wassup how is it going? Your vids are awesome I was just looking thru ur channel. You shud try get noticed more and get the views up . this website helps you get loads of subscribers for free sub4sub.com let me know what you think Peace! Jack" Det roliga? Jag har inga videos på min kanal. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 Hur fungerar prenumerationsboxen på startsidan? För jag gick in i min profil och sedan vidare till mina prenumerationer, och där hittade jag ett videoklipp som en av de jag prenumererar på lagt upp, fast klippet har inte visats i boxen på startsidan. Kan man som videouppläggare välja om klippet ska visas i rutan på startsidan eller något? För i sådana fall får jag sluta lita på den och börja gå in manuellt och kika igenom klippen som laddas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 (redigerad) Hatar Grepolisreklamen, det är så sjukt högt ljud på den. Jag funderar på att skaffa Adblock bara för att bli av med den reklamen. Edit: Done and done, fasen så skönt. Fattar inte varför jag slutade använda Adblock för några år sedan, idiotiskt ju. Redigerad 10 maj, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Varför får jag aldrig reklam på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Varför får jag aldrig reklam på youtube? Adblock? Har Adblock och har aldrig någonsin fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Idag har jag fått sjukt mycket reklam även fast jag använder AdBlock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Idag har jag fått sjukt mycket reklam även fast jag använder AdBlock... Vilka prenumerationer har du på AdBlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 (redigerad) Vilka prenumerationer har du på AdBlock? Har för mig att jag hade någon som hette Fanboy's eller något, men nu ser det anorlunda ut. Redigerad 16 maj, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Har för mig att jag hade någon som hette Fanboy's eller något, men nu ser det anorlunda ut. Mjo, lite annorlunda ser det ut. Jag har: EasyList (English) Fanboy's List Fanboy's Swedish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Mjo, lite annorlunda ser det ut. Jag har: EasyList (English) Fanboy's List Fanboy's Swedish Varför har Fanboy's försvunnit från min lista? Kan jag lägga till den på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Varför har Fanboy's försvunnit från min lista? Kan jag lägga till den på något sätt? Vet inte vad du har för webbläsare, och ifall man gör likadant, men jag gör såhär i FF: Verktyg > Tillägg > Markera AdBlock > Inställningar > Menyn Filter > Lägg till Filterprenumeration... > Lägg till en ny prenumeration (Längst ned till vänster står det) > Leta upp filtret i listan och lägg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Vet inte vad du har för webbläsare, och ifall man gör likadant, men jag gör såhär i FF: Verktyg > Tillägg > Markera AdBlock > Inställningar > Menyn Filter > Lägg till Filterprenumeration... > Lägg till en ny prenumeration (Längst ned till vänster står det) > Leta upp filtret i listan och lägg till. Jag använder Rockmelt (som bygger på Chrome) och hittar inte det där. Nåja, får vänta och se om det fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Youtube har fått en ny, svart, spelare. Jag gillar den skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Youtube har fått en ny, svart, spelare. Jag gillar den skarpt! Hos mig uppdateras youtube segt som vanligt. Har jag tur kanske jag kan få kika på den lilla svarta nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Youtube har fått en ny, svart, spelare. Jag gillar den skarpt! Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 http://img6.imageshack.us/img6/1470/28135200.png Jag valde en ganska dum film att visa exemplet på, det är en SC2-laddningsskärm i bakgrunden så det blåfärgade har smält samman lite med spelaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 http://img6.imageshack.us/img6/1470/28135200.png Jag valde en ganska dum film att visa exemplet på, det är en SC2-laddningsskärm i bakgrunden så det blåfärgade har smält samman lite med spelaren... Byttes den bara ut eller är det som du har valt själv att använda den nya spelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Byttes den bara ut eller är det som du har valt själv att använda den nya spelaren? Jag har inte rört några inställningar vad jag kan minnas. Är det bara jag som har fått den, alltså? Här är en tydligare bild för er vanliga dödliga. http://img135.imageshack.us/img135/142/87922849.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Bara du SIana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts