ZcruweN Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Vadfan, jag vill inte länka mitt fucking konto till en jävla Gmail, vad är det här för skit? :umbertorant: Och vad i helvete? Måste man ange telefonnummer och skit nu också för att kunna verifiera också? FUCK YOU YOUTUBE! Redigerad 8 mars, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 haha gamla goda "turkhits", gammal klassiker right here jäkligt go röst faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Någon annan som får en "blackout" på ca 1-2 sekunder efter att ni sätter på heöskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Någon annan som får en "blackout" på ca 1-2 sekunder efter att ni sätter på heöskärm? Ja. Jag installerade FF 4. Nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Massvis med videos laddar inte ens för mig längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 (redigerad) Massvis med videos laddar inte ens för mig längre... Äntligen någon med samma problem! Eller ja, ehrm.. Det där lät ju sjukt elakt. Men jag menar att jag har haft samma problem jättelänge utan att veta hur jag ska lösa det. Många filmer buffrar jättesegt eller inte alls, jag tänkte för att det kanske blev så om man har GoogleDNS, så jag ändrade till openDNS. Det hjälpte inte, så jag ändrade till Telias standardDNS och det känns som det blev aningen bättre. Men det är fortfarande inte felfritt, vilket det är på min laptop som står precis bredvid, och jag förstår inte varför. Märkte också att om jag tog en film och embeddade den på till exempel forumet så kunde jag se den, men inte på själva youtubesidan. Edit: Kan det ha med flash player att göra? För den embeddade spelaren ser inte likadan ut som den på huvudsidan. Redigerad 20 mars, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Äntligen någon med samma problem! Eller ja, ehrm.. Det där lät ju sjukt elakt. Men jag menar att jag har haft samma problem jättelänge utan att veta hur jag ska lösa det. Många filmer buffrar jättesegt eller inte alls, jag tänkte för att det kanske blev så om man har GoogleDNS, så jag ändrade till openDNS. Det hjälpte inte, så jag ändrade till Telias standardDNS och det känns som det blev aningen bättre. Men det är fortfarande inte felfritt, vilket det är på min laptop som står precis bredvid, och jag förstår inte varför. Märkte också att om jag tog en film och embeddade den på till exempel forumet så kunde jag se den, men inte på själva youtubesidan. Edit: Kan det ha med flash player att göra? För den embeddade spelaren ser inte likadan ut som den på huvudsidan. Same problem. 360p Buffrar typ aldrig för mig, medans 480p kan småbuffra och konstigt nog så funkar 720p bäst att spela upp i, för då vill skiten iaf börja buffra direkt (åtminstone 20% av gångerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 För mig så kan går det inte ens att börja kolla på videon utan den är bara fast på början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Uppenbarligen har ju inte youtube något under skallbenet! Varför kan man inte ändra kvalité på videon medans man kollar reklam?!? Varför i helvete ska den sitta och ladda in 360p när man vill kolla i 720............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Uppenbarligen har ju inte youtube något under skallbenet! Varför kan man inte ändra kvalité på videon medans man kollar reklam?!? Varför i helvete ska den sitta och ladda in 360p när man vill kolla i 720............. Skriv &HD i slutet av länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Uppenbarligen har ju inte youtube något under skallbenet! Varför kan man inte ändra kvalité på videon medans man kollar reklam?!? Varför i helvete ska den sitta och ladda in 360p när man vill kolla i 720............. Reklam? lol, adblocK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Reklam? lol, adblocK? Reklamen går inte att blockera pga att det är "i" videon, dvs 10-15 sekunder reklam innan klippet börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Reklamen går inte att blockera pga att det är "i" videon, dvs 10-15 sekunder reklam innan klippet börjar. Lustigt, har aldrig sett ett enda reklamklipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Skriv &HD i slutet av länken. Fungerar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Reklamen går inte att blockera pga att det är "i" videon, dvs 10-15 sekunder reklam innan klippet börjar. Fel, har aldrig reklam @ jewtube tack vare adblock :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Lustigt, har aldrig sett ett enda reklamklipp. Fel, har aldrig reklam @ jewtube tack vare adblock :3 ^this Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Då måste det vara pga att jag tittar på konstiga klipp eller så, vissa klipp (ytterst sällan dock) har reklam 10-15sec och den reklamen kan jag inte göra något åt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Då måste det vara pga att jag tittar på konstiga klipp eller så, vissa klipp (ytterst sällan dock) har reklam 10-15sec och den reklamen kan jag inte göra något åt.. Troligen har du valt fel filter-subscription i adblock så att regeln för att blocka reklamen inte finns med, jag kör med Fanboy's List och Fanboy's Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Troligen har du valt fel filter-subscription i adblock så att regeln för att blocka reklamen inte finns med, jag kör med Fanboy's List och Fanboy's Sweden Och jag kör med första alternativet på listan. Easylist tror jag det heter. Nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Och youtube funkar i Chrome så får väl köra med det nu då. Hade varit okej om AdBlock funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts