kicken Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 JÄVLA FITT YOUTUBE!!!!!!!!!! Vad har dom för problem egentligen? Allt det jag har kollat hos mina prenumerationer är resetade så alla klipp från alla anses som okollade... Ingen annan som får upp samma klipp ca 1 månad senare från det datum den lades ut? JAG VILL INTE KOLLA SAMMA KLIPP IGEN!!!!!!!!!! Fick upp, fast bara klipp för en vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Fick upp, fast bara klipp för en vecka sedan. Var inte riktigt alla men vissa var 1 månad gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Var inte riktigt alla men vissa var 1 månad gamla... Då har du inte så många prenumerationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Då har du inte så många prenumerationer. Inte så många men tog ju ändå tid att gå igenom vad man sett och inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Jag fick också tillbaka några videos idag. Fast de var bara från igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Igår hade jag absolut noll i min prenumerations ruta. Idag hade jag over 9000 videos där. Det verkar vara rätt semifucked, ibland kommer det, ibland inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Jag har bara 4 - 5 prenumerationer, men jo de hade kommit tillbaka. Däremot så har jag inga problem att komma ihåg vilka jag sett och inte sett. Då det var bara att klicka på den senaste jag sett och sedan gå bakåt så de blev markerade som sedda. Sedan när jag ska se filmerna så är det bara att gå från den filmen och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Om jag länkar mitt Youtube-konto med mitt Facebook-konto, kommer mina vänner kunna se mitt Youtube-nick (och än värre, videorna jag har laddat upp )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Om jag länkar mitt Youtube-konto med mitt Facebook-konto, kommer mina vänner kunna se mitt Youtube-nick (och än värre, videorna jag har laddat upp )? Tror inte de ser dina filmer, men de ser varje gång du lägger till ett klipp i favoriter. Går såklart att stänga av, men kan vara bra att veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Tror inte de ser dina filmer, men de ser varje gång du lägger till ett klipp i favoriter. Går såklart att stänga av, men kan vara bra att veta! Det är faktiskt favorit-feed på Facebook som jag är ute efter, men vill inte att de ska kunna se mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Är det bara för mig som Youtube är gudomligt segt för stunden? Känns som jag buffrar i 40 minuter för ett elvaminutersklipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Är det bara för mig som Youtube är gudomligt segt för stunden? Känns som jag buffrar i 40 minuter för ett elvaminutersklipp. Alltid segt...Tar ju typ 10 försök innan man får en som överhuvud taget kan streama lika fort som man kollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Har haft problem med youtube i många månader. Sällan det flyter på bra. Men ja, idag har det varit lite extra konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 För mig har det varit tvärsom faktiskt. YouTube brukar krångla, men idag har det gått fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Blev precis tvingad att länka youtube med min gmail-adress. Nu buffrar Youtube fortare än någonsin. Tillfällighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 (redigerad) Blev precis tvingad att länka youtube med min gmail-adress. Nu buffrar Youtube fortare än någonsin. Tillfällighet? Jag blev också tvingad nu, kunde inte smita undan på samma sätt som jag gjort tidigare. Så nu har jag skapat ett gmailkonto jag aldrig kommer använda bara för att få logga in på youtube. Känns ju värt. Edit: Nehej, googlekonto var visst något helt annat. Så nu har jag ett konto som jag inte vet vad man har det till, ännu bättre. Redigerad 7 mars, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Det är ju inte just Gmal man länkar kontot med. Man använder ett och samma Google-konto till alla deras tjänster vilket jag, som använder Gmail, Google Reader och Youtube och ibland även grupper, tycker är väldigt smidigt. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 google docks, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Jag länkade mina konton för några år sen Väldigt störigt då jag har blivit bannad men blir inloggad på kontot varje gång jag har varit inne på min gmail Då kan jag inte logga ut på youtube, utan jag måste tillbaka till gmail, logga ut från mitt main-konto och sen logga in på mitt alternativa. Önskar jag kunde ta bort länkningen eller radera det bannade youtube kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) jag kan inte länka mitt youtubekonto till min gmail för då skulle mitt youtube bli bannat igen blev det två gånger innan för copyright och jag har 4600 subs att förlora så det skulle ju inte vara så roligt Redigerad 8 mars, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts