Bebben Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Som ni kanske sett har YouTube förnyat sin design. Personligen tycker jag inte särskilt mycket om den. Tyckte om den förra, man såg tydligt var allt var och man var van vid den. Men vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Som ni kanske sett har YouTube förnyat sin design. Personligen tycker jag inte särskilt mycket om den. Tyckte om den förra, man såg tydligt var allt var och man var van vid den. Men vad tycker ni? Va??? Detta måste kollas upp! Back in five... Edit: Märker knappt någon skillnad ju! Startsidan ser pyttelite annorlunda ut, men det är inga problem för mig! Hade inte ens lagt märke till det om det inte varit för din tråd. Redigerad 4 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Ser ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Det är kanske inte någon major förändring, men filmspelaren är annorlunda, likaså description-box och alla prenumerations- och kontoknappar. EDIT: Går ju knappt att trycka favorit på filmer. Vad är detta? Redigerad 4 mars, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Så här ser min YT ut: http://www.pici.se/pictures/wazPVsImn.jpg Precis som vanligt. Hur ser din ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Såhär ser det ut för mig, och så har det sett ut ett bra tag edit: alternativt som Renard's, om jag väljer den mindre spelaren.. Btw Renard, hur står du ut med två toolbars? o_o http://upl.gizgiz.nu/files/youtube4.jpg Redigerad 4 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Vart är förändringen? Allt ser ut som vanligt myes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Nu när jag tänker på det kanske det är den där nya HTML-5 grejen, men jag är ganska säker på att jag inte hade den igång. EDIT: http://pici.se/thumbs/t_KuUgHmZrJ.gif Redigerad 4 mars, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Dom har lagt till vissa nya funktioner har jag sett, så som att dimma backgrunden på vissa filmer. Men inget större som man märkt av. Redigerad 5 mars, 2010 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Dom har lagt till vissa nya funktioner har jag sett, så som att dimma backgrunden på vissa filmer. Men inget större som man märkt av. Vartfan har du varit? -- Det där med dimma bakgrunden har väl funnits ett tag om jag inte minns helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Vartfan har du varit? Venne, borta typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Vartfan har du varit? -- Det där med dimma bakgrunden har väl funnits ett tag om jag inte minns helt fel? Finns på Googles egna videos, annars har jag inte lagt märke till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer. EDIT: Och framför allt, varför är det bara typ, jag som fått detta? Redigerad 5 mars, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer. Tror inte det har något med saken at göra men.. Vilken webbläsare använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Tänkte på webläsaren också, så jag kollade Firefox och där är det normalt. Jag använder vanligtvis Internet Explorer. Så det är väl något jag gjort där eller någon inställning... Jobbigt ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Tänkte på webläsaren också, så jag kollade Firefox och där är det normalt. Jag använder vanligtvis Internet Explorer. Så det är väl något jag gjort där eller någon inställning... Jobbigt ändå.. Använd en riktig webbläsare som klarar av HTML 5 så borde allt fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 NU är det en ny design! Och fy fan så vidrigt det är! Usch... WHYYY?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Ser forftarande ingen skillnad o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Den enda skillnaden jag märkt ikväll är att man kan söka samtidigt som filmen man ser på fortsätter spelas.. Ingenting störande, bara kompletterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 VAD PRATAR NI OM?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts