MaTTe_Gta Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 behöver tips på det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Bf, quake serien,unreal serien, return to castel of wolfenstien eller hur det stavas, Sof 1 och 2, warcraft serien.. Finns många mer men jag kommer inte på nå mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 jag kan fortsätta DOD,Renegade,Jedi outcast,Fifa spel,aoe1-2,Red alert,Warcraft3,colin macrae,mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 HAr du inte spelat Battlefield 1942 i LAN så är det ett msåte. Fy f*n vad kul det är! Jag och två polare körde det på ett LAN (det var bara vi 3 som hadde bra datoroer nog dör det) och vi höll på i minst 4 timmar. Fy f*n vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 SOLDAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Gta1 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload1/wink2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Sven-Coop är rätt kul. Det är en mod till Half-Life där man måste jobba i ett team för att klara banor. Det gäller att välja rätt banor men de flesta är roliga och med stort motstånd. Jag och några kompisar har fått många skrattattacker i det spelet OBS! Detta är ett spel som man endast ska spela på LAN! Annars är det inget kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Sven-Coop är rätt kul. Det är en mod till Half-Life där man måste jobba i ett team för att klara banor. Det gäller att välja rätt banor men de flesta är roliga och med stort motstånd. Jag och några kompisar har fått många skrattattacker i det spelet OBS! Detta är ett spel som man endast ska spela på LAN! Annars är det inget kul! det låter kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts