123 Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 jag har fuskat på min 360, typ så att jag får en heli, men då får jag inga achiewments, så hur går jag tillbaka till innan jag fuskade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 jag har fuskat på min 360, typ så att jag får en heli, men då får jag inga achiewments, så hur går jag tillbaka till innan jag fuskade? Laddar om spelet eller startar om Xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
123 Skrivet 27 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Laddar om spelet eller startar om Xboxen. men jag har redan sparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 men jag har redan sparat Då finns det inget att göra åt saken, starta nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Då finns det inget att göra åt saken, starta nytt spel. Nej... Om du laddar ett spel som du sparat med fusken så är dem inte aktiverade... men de finns i en lista i telefonen... Om du laddar om spelet så ska du kunna få achievementsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
123 Skrivet 27 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Nej... Om du laddar ett spel som du sparat med fusken så är dem inte aktiverade... men de finns i en lista i telefonen... Om du laddar om spelet så ska du kunna få achievementsen. okej tack, ni måste välkommna mig? Har varit här så länge så att jag kan det mesta, själv så äger jag GTA VCS psp, GTA CFW psp, GTA LCS psp, GTA IV 360, GTA SA pc, GTA VC ps2 och GTA 3 pc. Gillar VCS o IV mest. See ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 okej tack, ni måste välkommna mig? Har varit här så länge så att jag kan det mesta, själv så äger jag GTA VCS psp, GTA CFW psp, GTA LCS psp, GTA IV 360, GTA SA pc, GTA VC ps2 och GTA 3 pc. Gillar VCS o IV mest. See ya! Ojoj, det var en samling. Intressant att CFW till PSP numera innebär ett GTA-spel, btw. Eftersom du inte har så många poster än skulle jag rekommendera dig att skaffa ett annat konto med lite mer personligt namn. Lägg gärna in en avatar och/eller signatur i My Controls också, så dina inlägg får lite mer färg och personlighet Du kan också posta i Loungen och presentera dig lite närmare. Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Ojoj, det var en samling. Intressant att CFW till PSP numera innebär ett GTA-spel, btw. Eftersom du inte har så många poster än skulle jag rekommendera dig att skaffa ett annat konto med lite mer personligt namn. Lägg gärna in en avatar och/eller signatur i My Controls också, så dina inlägg får lite mer färg och personlighet Du kan också posta i Loungen och presentera dig lite närmare. Välkommen! Henkibojj är allt en snäll karl det! Han vet precis hur man tar hand om nykomlingar Redigerad 1 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Henkibojj är allt en snäll karl det! Han vet precis hur man tar hand om nykomlingar Well, det är roligare att moderera (och hänga på) ett forum med mer personlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Well, det är roligare att moderera (och hänga på) ett forum med mer personlighet! Vi borde klona dig.. Hmm.. Henkibojj2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts