Renard Skrivet 6 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Mile high club! Hell yeah! Mitt största nöje i spelet är fan att med hjälp utav änterhaken slänga folk överbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Hell yeah! Mitt största nöje i spelet är fan att med hjälp utav änterhaken slänga folk överbord! Kanske lite dum fråga men.. Hur kommer man på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Kanske lite dum fråga men.. Hur kommer man på den? Inte svårt alls. Helikopter eller flygplan > hoppa ur > använd fallskärmen för att landa ombord/använd grapple hook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Hell yeah! Mitt största nöje i spelet är fan att med hjälp utav änterhaken slänga folk överbord! Kul ställe! Det bästa är att man slipper militären. Finns ett uppdrag där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts