Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Nu har jag gjort några uppdrag i fullversionen, riktigt kul men tyvärr så känns röstskådisarna lite B. Kan bero på att nån är svensk också. Men känslan finns inte riktigt. Men till en början ett helt ok spel Ska sova en blund och fortsätta spela sen! Redigerad 24 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Sitter här sjuk och funderar på om man pallar ta sig till webhallen och köpa detta. Men frågan är om man ska ha LTD eller vanliga. Lite dlc saker om man köper det för lite mer. Men vet ej. Frågan är om jag pallar åka idag, hostig och förkyld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Någon som hittat bubbelpistolen? http://piclair.com/data/z5zkj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 (redigerad) Någon som hittat bubbelpistolen? Haha vad fan? Redigerad 25 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 (redigerad) Någon som hittat bubbelpistolen? Är det nån DLC eller finns den i original? Påskägg? Redigerad 25 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Har spelet nu, köpte vanliga och inte Ltd. mysigt spel, nyss hittat millitärplanet Si-47 Leopard. Som ser ut som en harrier. Riktigt kul att flyga runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Får inte nog av den här alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 En av de få spelserierna vart tvåan är bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 En av de få spelserierna vart tvåan är bättre än ettan. Som fan Men ettan var ändå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Går det inte att glidflyga efter ett fordon som i det första spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Går det inte att glidflyga efter ett fordon som i det första spelet? Tror dom hade med det i första spelet för att lätt ta sig fram. Nu i tvåan så svingar man sig fram istället. Därför tog dom bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Beställde precis limited edition från webhallen Vill få det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Postade den här i humortråden men, men fyfan vad jag skratta när jag såg den första gången. Bolo Redigerad 30 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Jag fattar inte det roliga i det där Bolo Santosi klippet.. Redigerad 31 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Postade den här i humortråden men, men fyfan vad jag skratta när jag såg den första gången. Bolo va var det roliga? Det enda som fick mig att skratta lite var "I am the leader of a revolutionary army known as BONK" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 va var det roliga? Det enda som fick mig att skratta lite var "I am the leader of a revolutionary army known as BONK" Du svarade på din egen fråga, och citerade i stora drag hela klippet, så jag förstår inte vad det är du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag fattar inte det roliga i det där Bolo Santosi klippet.. Bolo Santosi är en av dom fulaste karaktärerna. Hela "My name is Bolo Santosi blablabla" får mig att skratta för att voice actingen är så ful. Sen att han hoppar och flyger in i lampan så det låter kling gör det hela bättre. Jag skratta iaf som faan första gången för att det var så fult det kan bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Bolo Santosi är en av dom fulaste karaktärerna. Hela "My name is Bolo Santosi blablabla" får mig att skratta för att voice actingen är så ful. Sen att han hoppar och flyger in i lampan så det låter kling gör det hela bättre. Jag skratta iaf som faan första gången för att det var så fult det kan bli Jag tycker de flesta uppdragsgivare är väldigt "fula" i JC2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Tänkte fråga en sak eftersom JC2 kräver att köra på Vista eller Win7 och det finns ju en sak som gör att man låser upp DX10 till XP då JC2 kräver DX10 eller DX11. Om jag låser upp DX10 till XP med att ändra saker och sånt kan jag då köra JC2? Eller måste jag ha Win7 eller Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts