eminem33 Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 demot finns på xbox nu men har inte guld ås kan inte ta ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag har också funderat på det, sökte lite men lyckades inte hitta något. Däremot var det snack om att man ska byta till japansk tidszon så får man det mycket tidigare. Så jag tror det släpps 00:00 slaget Jag kan inte ladda ner det än, finns det på PSN eller Xbox än? Jag har provat det till Xbox, finns ute nu, det kändes lite stelt... eller så beror det på att jag inte har ätit någon frukost idag! Jag tror ärligt talat att det kommer bli skönare till dator, i alla fall om man har en som prestandamässigt kan klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Det är SJUKT UNDERBART till PC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tankar demot nu, verkar ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tankar demot nu, verkar ganska kul. Trailers får det att verka kul. Demot får det att vara gudomligt! När man får in känslan på graplehook så är skitkul! Jag ska lätt skaffa det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Fy fasen vad tråkigt demo. Har dock inte blivit särskilt duktig på grappling hook, å andra sidan verkar den inte så spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Demot är skittråkigt. Det enda vapnet man har är en pistol och ammon till den tog slut inom fem minuter.. Jag tycker att grappling hook var rätt bra men det är inget som får mig att vilja köpa spelet. Redigerad 4 mars, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Demot är skittråkigt. Det enda vapnet man har är en pistol och ammon till den tog slut inom fem minuter.. Jag tycker att grappling hook var rätt bra men det är inget som får mig att vilja köpa spelet. Det fanns ju vapenlådor + att du kunde ta fienders vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Demot är skittråkigt. Det enda vapnet man har är en pistol och ammon till den tog slut inom fem minuter.. Jag tycker att grappling hook var rätt bra men det är inget som får mig att vilja köpa spelet. Dude, det är ju bara bege dig från campen, finns ju grenade launcher, smg, sniper och automatvapen. Dessutom kan du ju dra till black market och köpa nytt och uppgradera (vet dock inte om det går i demot). Men ditt uttalande om att det är skittråkigt har inga grunder då du verkat missat 98% av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Dessutom kan du ju dra till black market och köpa nytt och uppgradera (vet dock inte om det går i demot). När man klarar första uppdraget låser man upp det. Man kan dock bara köpa pistol och granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Dude, det är ju bara bege dig från campen, finns ju grenade launcher, smg, sniper och automatvapen. Dessutom kan du ju dra till black market och köpa nytt och uppgradera (vet dock inte om det går i demot). Men ditt uttalande om att det är skittråkigt har inga grunder då du verkat missat 98% av spelet Jag har tittat runt lite efter andra vapen men jag har inte hittat några och jag tänker inte springa runt och leta i ett demo som är 30 minuter långt. Spelet har inte förklarat för mig att det finns en blacket market så därför kunde jag inte gå dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag har tittat runt lite efter andra vapen men jag har inte hittat några och jag tänker inte springa runt och leta i ett demo som är 30 minuter långt. Spelet har inte förklarat för mig att det finns en blacket market så därför kunde jag inte gå dit. Nu låter du bara väldigt..grumpy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Nu låter du bara väldigt..grumpy. Ursäkta, jag är allmänt tjurig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) En sak jag är liiite besviken på, det är dual hooken. Alltså om man skjuter på en vakt och sen på en bil så försvinner "tråden" snabbt. Ska man inte kuna släpa dem efter bilar länge? Den släpper ju eller går bort. Spelar på Xbox 360 och kontrollerna tar nog lite tid att träna in. Men ändå är det ett mysigt spel. Älskar grafiken och hur bilarna går sönder. Sen måste man lägga till att voice actingen är bara ful och rolig Redigerad 4 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 När man klarar första uppdraget låser man upp det. Man kan dock bara köpa pistol och granater. Nej nej, du kan köpa crossar, helikoptrar, smgs osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Storyn verkar vara fruktansvärt dålig, men det är ju inte därför man spelar det. Nu har jag även provat demot på PC, det är sååååååååååååååååå mycket vackrare och flyter på mycket bättre! Redigerad 5 mars, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Vet inte om detta funkar, men jag ska absolut prova! Demot är för övrigt skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag plockade bort timern igår (PC) och spelade klart allt som fanns att göra i demot, trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag plockade bort timern igår (PC) och spelade klart allt som fanns att göra i demot, trevligt! Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Vet inte om detta funkar, men jag ska absolut prova! Demot är för övrigt skitkul! Förstod att det skulle finnas nån bugg för timern. Googlade efter det ett par dagar efter att demot släppts men då hittade jag inget. Ska prova sen! Är det någon mer som har provat att skjuta på en gastub(den lite större varianten som flyger rätt upp) och sen skjuta med grapple hook på toppen av den? Hittade även flygplanet. Riktigt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts