Grumpy Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Skulle också behöva göra det. XP känns lite ute nu. Men pengar växer tyvärr inte på träd Buskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jag tror det har enormt mycket med användaren att göra, jag hade inga problem alls, in fact, jag tyckte det var hur mycket bättre som helst än XP Indeed I did, så ja, varför inte uppgradera sig istället för att leva på stenåldern? Eh XP funkar fortfarande fint fint för mig men när jag får en ny dator så blir det Win7 men tills dess är det bara XP som gäller för mig då det är fortfarande ganska stabilt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Ett helt klart intressant spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Ett helt klart intressant spel! Indeed. Det jag gillar mest är nog att man kan använda änterhaken överallt! Kommer nog bli lite Spiderman-känsla när man swingar sig fram i storstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Indeed. Det jag gillar mest är nog att man kan använda änterhaken överallt! Kommer nog bli lite Spiderman-känsla när man swingar sig fram i storstaden Jajemän. Och att man kan utnyttja världen i höjd också, så man inte bara springer på marken. Men intressantast är nog att man kan änterhaka grejer, transportera dem med typ helikopter och droppa av dem nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jajemän. Och att man kan utnyttja världen i höjd också, så man inte bara springer på marken. Men intressantast är nog att man kan änterhaka grejer, transportera dem med typ helikopter och droppa av dem nånstans! Glöm inte att man kan änterhaka människor till fordon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 aldrig spelat ettan men detta ser riktigt kul ut, ibland behövs ett riktigt Spel om ni förstår hur jag menar drar hem demot när de e ute så får vi se om de är intressant, nu väntar ja på expansionerna för GTA IV till Ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 aldrig spelat ettan men detta ser riktigt kul ut, ibland behövs ett riktigt Spel om ni förstår hur jag menar drar hem demot när de e ute så får vi se om de är intressant, nu väntar ja på expansionerna för GTA IV till Ps3an Inte jag heller. Så jag ska spela igenom ettan medans jag väntar på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Problemet om man lirar igenom ettan nu är att man kanske är skittrött på konceptet när tvåan väl släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Inte jag heller. Så jag ska spela igenom ettan medans jag väntar på det här. Köp det bara inte. För det är det absolut inte värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Köp det bara inte. För det är det absolut inte värt! Agreed. Alldeles för innehållslöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Köp det bara inte. För det är det absolut inte värt! Ingen fara. Renard: Jag har så många spel på g just nu så jag får variation så det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Ingen fara. Renard: Jag har så många spel på g just nu så jag får variation så det räcker Då är det bara att ösa på! Det kan ju vara kul att få bakgrundsstoryn till tvåan om inte annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Vill så jävla gärna ha spelet men alla mina pengar denna månad går till BC2.. nåja, fyller år snart så önskar mig nog det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Mars kommer leda mig till konkurs. Assassins creed 2 kommer till PC (som jag börjar tveka på). The Pacific ska tydligen "släppas" 14 mars, så man måste ju köpa samlingen när den går att köpa. Och 25 mars kommer JC2! Sitter och spelar 1an nu, och till en början var det ju grymt fult, men jag gillar "stilen". Så än spelar jag Edit: Hoppas Grapple hook kommer på en enskild knapp, typ T eller något, så man slipper byta till den. Så fort man trycker T så skjuter han iväg hooken, och sen kan man skjuta med vapen med andra handen. Redigerad 2 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Edit: Hoppas Grapple hook kommer på en enskild knapp, typ T eller något, så man slipper byta till den. Så fort man trycker T så skjuter han iväg hooken, och sen kan man skjuta med vapen med andra handen. Det kommer vara så. Hooken är inget vapen, den sitter i vänster armen(?). Så man kan ha kulspruta i höger samtidigt. Alltså man väljer inte fram den som ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Det kommer vara så. Hooken är inget vapen, den sitter i vänster armen(?). Så man kan ha kulspruta i höger samtidigt. Alltså man väljer inte fram den som ett vapen. Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Klarade precis ut Just Cause 1. Lagom till demot på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Vet någon vilken tid demot kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) Vet någon vilken tid demot kommer ut? Jag har också funderat på det, sökte lite men lyckades inte hitta något. Däremot var det snack om att man ska byta till japansk tidszon så får man det mycket tidigare. Så jag tror det släpps 00:00 slaget Jag kan inte ladda ner det än, finns det på PSN eller Xbox än? Redigerad 4 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts