Master_812 Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 (redigerad) Tjo på er! Jo de är dags att skaffa nytt som man gör i bland så jag tänkte mig följande dator och skärm Datorn -----> Http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=497915 Skärmen ----> Http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=572601 Kommer den att klara av tex Gta4,Tlad,Tbgt Redigerad 25 februari, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Funkar som surfdator ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Funkar som surfdator ungefär. Min stationära dator är bra mycket sämre än den där, och den klarar GTA4 på medium->high. Så nog klarar den mer än att surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Funkar som surfdator ungefär. Troll. On-Topic så funkar datorn prima, även fast den har ALLDELES för högt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 On-Topic så funkar datorn prima, även fast den har ALLDELES för högt pris. Priset gör inget för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Köp något annat, bluerk... Edit: Haha, det var inte först förrän jag konfigurerade själv som jag insåg hur patetiskt jävla dåligt pris den där hade. Denna springer cirklar runt den där skitdatorn. Och det till ett lägre pris. Från Inet.se, monterad och Windows installerat från butik. Redigerad 26 februari, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Nej nej nej nej, köp inte en komplett dator om du ska ha det som en speldator. Bygg mycket hellre ihop en egen! Jag byggde ihop min för ungefär samma pris och den klarar dom flesta spelen jag har testat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Nej nej nej nej, köp inte en komplett dator om du ska ha det som en speldator. Bygg mycket hellre ihop en egen! Jag byggde ihop min för ungefär samma pris och den klarar dom flesta spelen jag har testat! Ok har iaf fått svar på den frågan jag ställde så kanske blir de att bygga en egen nån gång framöver kanske ,men just har jag icke tid och lust att bygga en egen Redigerad 26 februari, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Master_812, är du student? (har CSN kort?) Då kan de vara bra att ta bort Windows 7 från curlys paket och köpa det för en hundring på www.pellesoft.se istället Antingen sparar du en tusing eller lägger pengarna på att förbättra paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Master_812, är du student? (har CSN kort?) Då kan de vara bra att ta bort Windows 7 från curlys paket och köpa det för en hundring på www.pellesoft.se istället Antingen sparar du en tusing eller lägger pengarna på att förbättra paketet Nej är ingen student va ett bra tag sen man gick ut skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Ok har iaf fått svar på den frågan jag ställde så kanske blir de att bygga en egen nån gång framöver kanske ,men just har jag icke tid och lust att bygga en egen Köp något annat, bluerk... Edit: Haha, det var inte först förrän jag konfigurerade själv som jag insåg hur patetiskt jävla dåligt pris den där hade. Denna springer cirklar runt den där skitdatorn. Och det till ett lägre pris. Från Inet.se, monterad och Windows installerat från butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Herr Curlys rekommendation innehåller "endast" 4gb ddr3, i jämförelse mot första postens dator med 8gb ddr3. För ~1000kr (minus ~800kr om du monterar själv) extra för 2st 2x2gb så får du en megadator. Fast sedan kan man ifrågasätta nödvändigheten av 8gb internminne, men om du har råd så go for it! Redigerad 26 februari, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Herr Curlys rekommendation innehåller "endast" 4gb ddr3, i jämförelse mot första postens dator med 8gb ddr3. För ~1000kr (minus ~800kr om du monterar själv) extra för 2st 2x2gb så får du en megadator. Fast sedan kan man ifrågasätta nödvändigheten av 8gb internminne, men om du har råd så go for it! Yes är nu beställd case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts