Wu Zi Mu Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Tjo. Jag upptäckte precis Alien Swarm tack vare er. Sitter precis och tankar ner det så ska jag testa om det fungerar på det här grafikkortet, vilket jag inte tror. Men om det gör det så är jag gärna med och lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Worms Reloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Jag vill verkligen spela Alien Swarm Synd att jag inte får in Windows på datorn längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Jag vill också lira lite Alien Swarm, i helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 MW2 nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Fixat en hyffsad dator nu som klarar spelen på marknaden. Langa lite balla demon. Har prövat: Mafia 2 demo Just cause 2 demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 50% off på Garry's Mod, någon som ska slå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 50% off på Garry's Mod, någon som ska slå till? 4.99 bara, lätt jag slår till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 50% off på Garry's Mod, någon som ska slå till? Glöm inte att det finns till MAC nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Slog till såfort jag läste Explosives inlägg! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Doubles \o/ Zombie Panic! good or anus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Zombie Panic: Source har jag lirat, det är skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Gaiz, för er som inte äger L4D eller L4D2 så är det 66% off på båda spelen under en limited time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Gaiz, för er som inte äger L4D eller L4D2 så är det 66% off på båda spelen under en limited time. Tack så jävla mycket för tipset! Köpte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Köpte nyss L4D2, hoppas det är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 En sak jag är lite osäker på..... Varför har dom lagt in No Mercy kampanjen i Tvåan för? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 (redigerad) En sak jag är lite osäker på..... Varför har dom lagt in No Mercy kampanjen i Tvåan för? :S Kollade runt på L4D videos efter jag hade sett rean och fick upp den här: Inte säker om det är svaret på din fråga, men jag kommer ihåg att dom nämde No Mercy i L4D2. Förövrigt så är L4D o L4D2 är inhandlat! Redigerad 6 oktober, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Kollade runt på L4D videos efter jag hade sett rean och fick upp den här: Inte säker om det är svaret på din fråga, men jag kommer ihåg att dom nämde No Mercy i L4D2. Förövrigt så är L4D o L4D2 är inhandlat! Ahh, så dom bara slängde in det i 2'an för att det var en favorit sen 1'an. ^^ Dom gör spelet bara bättre och bättre, nu återstår det bara att se vad som händer med 1'ans crew då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Jag köpt l4d2 till pc även trots att jag har det till 360. Jag kan inte bestämma mig för om det var en bra ide eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Jag köpt l4d2 till pc även trots att jag har det till 360. Jag kan inte bestämma mig för om det var en bra ide eller inte.. Lika bra och investera det när det är så billigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts