Sniper Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 AAAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja Varför är just Warband så värt? Vad jag har förstått så är det som Oblivion fast bättre? Just Cause 2, köpvärt? Ingen som har kört detta spel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Varför är just Warband så värt? Vad jag har förstått så är det som Oblivion fast bättre? Du sa just själv varför det är så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Ingen som har kört detta spel!? Jag har det till 360 bara. Men jag tycker helt klart det är värt ett köp. Roligt spel att leka runt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Varför är just Warband så värt? Vad jag har förstått så är det som Oblivion fast bättre? För att man kan spendera åtskilliga timmar på att försöka med små pittoreska saker i spelet, utan att man ens märker om det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Alien Swarm gratis ikväll på Steam! (Det vill säga, det släpps ikväll, lär förbli gratis) http://store.steampowered.com/app/630/ Ser grymt skoj ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Alien Swarm gratis ikväll på Steam! (Det vill säga, det släpps ikväll, lär förbli gratis) http://store.steampowered.com/app/630/ Ser grymt skoj ut.Har lirat en del under dagen och jag stortrivs. Känns konstigt att det här spelet fick mig att ha roligare än många stora speltitlar nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Har lirat en del under dagen och jag stortrivs. Känns konstigt att det här spelet fick mig att ha roligare än många stora speltitlar nu för tiden. Håller med! Sjukt mysigt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 (redigerad) Kan inte annat än hålla med er! Sjukt roligt spel! Dock så klarade vi ut det sist men det lär väl bli mer spelande ändå! Hade inte så värst stora förhoppningar på spelet men efter 8 h spelade med polarna nostop så var det ett trevligt spel!!!! Vi klarade kampanjen på Hard och försökte sedan på diverse Achevements, bla att klara banorna på Normal under en viss tid. JÄVLAR vad svårt det är!!! Man får absolut inte spilla någon tid på något moment. Är en fråga om halva sekunder. Efter ca 15 försök på andra banan klarade vi den i alla fall! Dessutom lyckades vi tre som spelade uppnå "prestige" , dvs vi blev max lvl (27) och resetade statsen, så nu är vi lvl 1 igen Ser verkligen fram i mot fler banor, om det kommer dvs Redigerad 21 juli, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Varför är MW2 så dyrt på steam? Kostar 59,99 euro vilket motsvarar ungefär 600 kronor. Kostar 400 på elgiganten, köper det där. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är det inte Alien Swarm som ska vara så lätt att modda? Tyckte jag läste något om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Är det inte Alien Swarm som ska vara så lätt att modda? Tyckte jag läste något om det. Jepp, allting är Open source och det finns färdiga verktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Jepp, allting är Open source och det finns färdiga verktyg. Sounds like awesomeness! Tror dock inte datorn pallar att få igång spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Dra åt helvete vad jag älskar Valve. Lead and Gold free weekend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2010 Folks, hjälp mig nu! TF2 har börjat kukat ur när det gäller min FPS. Jag ligger på 60fps passivt tills jag kommer in i ett stort battle, då sjunker fps'en ner till 20 om inte mindre. Finns det några tweaks för att få det att flyta på bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 (redigerad) Dra åt helvete vad jag älskar Valve. Lead and Gold free weekend! Verkar nice, blir nog ett köp Ångrar mig, igår funkade det ok men idag krashar spelet kostant, drar med sig steam ibland med :/ Redigerad 23 juli, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Verkar nice, blir nog ett köp Ångrar mig, igår funkade det ok men idag krashar spelet kostant, drar med sig steam ibland med :/ Om du använder dig utav två grafikkort så rekommenderar jag dig att avaktivera Crossfire/SLI medan du spelar, det har hjälp många människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Alien Swarm rekommenderas starkt! Lirat det någon timme nu på 2 pers, och det är lite väl svårt då, men riktigt roligt spel till det mycket överkomliga priset av 0 kr Vi borde dra ihop ett gäng och lira tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Alien Swarm rekommenderas starkt! Lirat det någon timme nu på 2 pers, och det är lite väl svårt då, men riktigt roligt spel till det mycket överkomliga priset av 0 kr Vi borde dra ihop ett gäng och lira tycker jag! Sålänge vi satsar på hardcore Insane är jag sjukt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Haha, lätt! Vi lär nog bli slaktade rätt rejält, men vafan. No pain no gain. Både jag och min vän Slacko är level 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Haha, lätt! Vi lär nog bli slaktade rätt rejält, men vafan. No pain no gain. Både jag och min vän Slacko är level 3 Sålänge vi har ett smooth teamplay så klarar vi oss igenom det rätt lätt. Jag (lvl 19 har jag för mig) en polare (lvl 15) en polares polare (lvl 25) och en till (lvl 3) klara oss igenom 1½ map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts