GiZmo Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 (redigerad) Tar gärna ett guest pass om du har kvar, kan dock inte fixa förrns imorgon. Så om du kan hålla det tills dess vore det nice. Sure thing, IveX tog den andra En hel del bra TODAY ONLY deals, 50-80% off verkar det som. 2½ timme kvar typ Köpte Killing Floor för 4,5€ istället för 17,99€. Har två guest passes om nån vill ha Andra bra tips är Dirt 2(12,5€ 75% off), CSS (6,8€ 66% off), BioShock 2 (14,99€ 50% off) samt Unreal Deal Pack (Unreal, Unreal 2, UT: GOTY, UT 2004, UT 3. 13,60€ 66% off) Nu när jag tänker efter ska jag fan köpa Unreal Deal Pack också. Unreal be awesome. ^tips^ Redigerad 25 juni, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Sure thing, IveX tog den andra ^tips^ iweX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 The Force Unleashed... hit eller shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 The Force Unleashed... hit eller shit? HIT, HIT HIIIIT! Har iofs bara spelat det på xbox men ett grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 HIT, HIT HIIIIT! Har iofs bara spelat det på xbox men ett grymt spel! Jag har läst att det är en dålig port till PC. Någon som vet någonting om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 GTA IV flöt bättre än Force Unleashed på min dator. Det bör väl säga något om portningen. Dessutom kraschade det ganska ofta. Jag har läst att det är en dålig port till PC. Någon som vet någonting om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Lånade The Force Unleashed till PS3 av en kompis. Streckspelade mig igenom hela spelet för att få det överstökat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Köpte Lead and Gold tidigare idag, spelet bara kraschar för mig hela tiden. Halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Köpte Lead and Gold tidigare idag, spelet bara kraschar för mig hela tiden. Halp? Kolla om något av det här hjälper. http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1197436 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 GTA IV flöt bättre än Force Unleashed på min dator. Det bör väl säga något om portningen. Dessutom kraschade det ganska ofta. Tur att jag inte köpte det då! Det blev dock Zeno Clash och LFD2. Dagens deals suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 TM Nations Forever är gratis, är det ett fullt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Kolla om något av det här hjälper. http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1197436 Tack för hjälpen men nope, sökt runt som en idiot efter hjälp men inget verkar fungera =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 TM Nations Forever är gratis, är det ett fullt spel? Japp, men jag fick det inte att fungera. Orkar inte leta fram min gamla TM cd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Måste fråga detta: Steam sparar inte information om kort (till exempel kontokort) som man köper spel med va? Eftersom en kompis vill köpa mitt account så vill jag vara säker på att han inte kan handla från vårat kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Måste fråga detta: Steam sparar inte information om kort (till exempel kontokort) som man köper spel med va? Eftersom en kompis vill köpa mitt account så vill jag vara säker på att han inte kan handla från vårat kort... "Mitt" steam spara alla uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 "Mitt" steam spara alla uppgifter. Okej, det är inte så att uppgifterna bara sparas på din dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Måste fråga detta: Steam sparar inte information om kort (till exempel kontokort) som man köper spel med va? Eftersom en kompis vill köpa mitt account så vill jag vara säker på att han inte kan handla från vårat kort... När man köper spel via steam så brukar man få välja om den ska spara kreditkort osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag gillar Steam's små varningar om diverse sommarfenomen för att få en att stanna inne och spela istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Just Cause 2, köpvärt? Mount & Blade 2: Warband, köpvärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Mount & Blade 2: Warband, köpvärt? AAAAAAAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts