Grumpy Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 (redigerad) Codemasters racing pack DiRT, DiRT2, GRID, FUEL och ToCA race driver 3 för 16Euro. Fuel..: Notice: NOTE: We have temporarily run out of game keys for FUEL and more have been requested. You can still purchase the game and when we have more keys, FUEL will unlock for you automatically. Our apologies! Dirt: Does not Support Windows 7 Redigerad 1 maj, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Gick bra för mig att köpa FUEL, köpte paketet för ca 20min sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Episodes from Liberty City för 220kr. *Köpt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 (redigerad) Haha, kan inte spela FUEL Än, får bara "requesting CD-key" & så stänger den ner.. står iosf att jag köpt det menmen! Redigerad 2 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Haha, kan inte spela FUEL Än, får bara "requesting CD-key" & så stänger den ner.. står iosf att jag köpt det menmen! Jag har en CD-Key, na-na-na-na-naaa-naaa För att summera veckans bra köp så har det blivit GTA Classics Pack och EFLC, samt Codemasters Racing Pack... 11 spel för totalt 450kr är najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 (redigerad) Jag har en CD-Key, na-na-na-na-naaa-naaa För att summera veckans bra köp så har det blivit GTA Classics Pack och EFLC, samt Codemasters Racing Pack... 11 spel för totalt 450kr är najs! haha! Hoppas jag får cd key tills imorgon bara, då får jag nytt graffekort så. Men jag tycker steam borde fixa det, så tråkigt.. Redigerad 2 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Äh, FUEL är inte så kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 http://pici.se/pictures/sQtKCTuXe.png På rea nu till priset av en lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nån som har ett billigt non vaccat css account att sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Nån som har ett billigt non vaccat css account att sälja? Enligt Steam's EULA så får man inte sälja/köpa konton. Vore det inte bättre att skapa ett själv och köpa CSS till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Absolut, men har inte 200 kr just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 (redigerad) Nån som har ett billigt non vaccat css account att sälja? 155kr då? http://www.g2play.net/store/Counter-Strike...-Steam-Key.html Redigerad 6 maj, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Yeah, det är billigare iaf! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 (redigerad) Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj. Tack. Redigerad 12 maj, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Nu är Portal gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj. Nu är Portal gratis Såja, sansa er lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Såja, sansa er lite Jaha, haha. Trodde det blev gratis nyss eftersom det var en uppdatering för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Tänkte bara tipsa om att fram till 24 Maj är Portal gratis. Vet inte om det bara är gratis fram till den 24 Maj och sedan får man betala eller om det är gratis hela tiden efter att man skaffat det, bara att man måste skaffa det innan 24 Maj. Det verkar som att alla som skaffar det före den 24:e Maj får behålla spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Nu har jag problem.. När jag försöker logga in på steam får jag följande error: Steam - Warning Steam is having trouble connecting to the Steam servers. Troubleshooting tips - https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=11 Retry connection - Cancel. Någon som har någon aning varför det blir så? Har inte haft problemet förut, och har inte ändrat något i min brandvägg, router etc. Sjukt störande är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts