iweX Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Om du spelar ungefär klockan 03:00 så kommer det stå: Last played: Tomorrow. Ja, Det är inte våran tid i betan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Nya steam temat suger dase. Fult och tar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Nya steam temat suger dase. Fult och tar för mycket. Tar för mycket vadå? Plats över skärmen eller vadå? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Det tar mycket datorkraft. Det har det alltid gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Det tar mycket datorkraft. Det har det alltid gjort. Det drar sig upp till 70.000 kb nu. Förut låg det nere på 30.000 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Det drar sig upp till 70.000 kb nu. Förut låg det nere på 30.000 kb. Hela 70mb av ditt ramminne alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Det drar sig upp till 70.000 kb nu. Förut låg det nere på 30.000 kb. Byt tillbaka then. Kom också ihåg att det fortfarande är i beta stadiet, så då kan det dra rätt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Men bara för det suger det inte, tiden går framåt, programmen blir snyggare & tar större plats, datorerna blir bättre.. That's the way it is. Visst, det är kanske dåligt att det tar så stor plats, men det blir så. Alla program tar mer & mer plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Tänkte att jag skulle tips om att Steam just nu säljer spel från Rockstar dirty cheap.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Tänkte att jag skulle tips om att Steam just nu säljer spel från Rockstar dirty cheap.. Som jag skrev på förra sidan. Fick Gta, Gta2, Gta III, Gta VC och Gta SA för 7,49 euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 (redigerad) Som jag skrev på förra sidan. Fick Gta, Gta2, Gta III, Gta VC och Gta SA för 7,49 euro. Awesome! Fast de tre första GTA spelen är inte så bra idag.. Ett till awesome erbjudande som jag hittade, Guild Wars för 70 spänn, fast mina tråkiga polare vill inte köpa spelet och börja spela med mig.. Redigerad 29 april, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Det drar sig upp till 70.000 kb nu. Förut låg det nere på 30.000 kb. för mig tar de 22mb med det nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Max Payne Collection på 75% rea! För cirka 35 kronor är det ditt. för mig tar de 22mb med det nya Ligger på 19mb för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Max Payne Collection på 75% rea! För cirka 35 kronor är det ditt. Tack för tipset. Nu var det köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Codemasters racing pack DiRT, DiRT2, GRID, FUEL och ToCA race driver 3 för 16Euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Codemasters racing pack DiRT, DiRT2, GRID, FUEL och ToCA race driver 3 för 16Euro. MINE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Gahaja. Nu har man glömt sitt lösenord. Emailen är registrerad och så.. Men secret answer kommer jag inte ihåg. Spelen har jag fått av kompisar. Är jag körd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Gahaja. Nu har man glömt sitt lösenord. Emailen är registrerad och så.. Men secret answer kommer jag inte ihåg. Spelen har jag fått av kompisar. Är jag körd? Nej. Skapa ett nytt konto och maila Valve. Du måste ha kvitto på spelen (mailet räcker) och tillgång till mailkontot du registrerade användaren på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Gta Iv för 7,50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 GTA Classics (1-SA, exklusive London) för 75 spänn i fyra timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts