iweX Skrivet 22 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 (redigerad) Känns som att jag är sist ut i hela världen med att köpa Skyrim. Njae, jag köpte det igår jag med. Riktigt prisvärt spel för 5 EURO eller va priset var. Kan ju säga att jag tycker salen är "okej" än så länge, inga super-priser kanske men inte direkt dåliga priser heller. Jag är nöjd iaf! Rätt bra sale idag! Jag köpte arma 3 idag. Redigerad 23 juni, 2014 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Summer sale har börjar nu om ni inte märkt det! Jag har köpt än så länge Prision Architecht och The Witcher 2. Var lite sugen på att köpa DayZ, men erbjudandet va inte tillräckligt bra & jag är sugen på Rust. :)/ Väldigt bra flash-sale nu också, Inifinte, grid 2, ac black flag. Rust kommer inte säljas på rean vad jag vet. Läste det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Rust kommer inte säljas på rean vad jag vet. Läste det någonstans. https://twitter.com/playrust/status/479740345035812865 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Battleblock Theater The Wolf Among Us Tomb Raider Borderlands 2 Outlast Slender Metro: Last Light Idag har jag inte sett några bra spel som jag inte redan äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Är det någon som har spelat Awesomenauts? Det ser skoj ut och jag funderade på att köpa redan förra året. Nu ligger det ute på flash för 0,99€ så det är svårt att motivera till varför man inte bör köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Rust kommer inte säljas på rean vad jag vet. Läste det någonstans. Åh, vad tråkigt! Men hittade det för 12 euro så går nog bra, ska fundera lite på det. Battleblock Theater The Wolf Among Us Tomb Raider Borderlands 2 Outlast Slender Metro: Last Light Idag har jag inte sett några bra spel som jag inte redan äger. Hmm, jag är lite sugen på BbT och outlast jag med, har du hunnit testa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2014 Är det någon som har spelat Awesomenauts? Det ser skoj ut och jag funderade på att köpa redan förra året. Nu ligger det ute på flash för 0,99€ så det är svårt att motivera till varför man inte bör köpa det. Jag har spelat det litegrann. Rätt roligt, helt klart värt 0.99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2014 Är det någon som har spelat Awesomenauts? Det ser skoj ut och jag funderade på att köpa redan förra året. Nu ligger det ute på flash för 0,99€ så det är svårt att motivera till varför man inte bör köpa det. Jag har också spelat det lite, dock inte Mp utan bara SP. Men jag gillar det, det är rätt skojj att fördriva tiden med, dock itne 10 timmar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2014 Åh, vad tråkigt! Men hittade det för 12 euro så går nog bra, ska fundera lite på det. Hmm, jag är lite sugen på BbT och outlast jag med, har du hunnit testa dom? BbT har jag lirat på xbox hos polare förr och tyckte det var roligt. Jag älskar Castle Crashers och tycker det är lika bra på PC som PS3, så skulle tro att BbT är detsamma. Outlast har jag inte provat. Vet inte varför jag köper spelen (amnesia, slender, outlast) för jag blir så förbannat rädd. Men bara av trailern så sket jag på mig flera gånger och är det något du är ute efter så tror jag helt klart på outlast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2014 Köpte idag fall out: new vegas, metro packet & call of duty ghost! Bästa dagen än så länge tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2014 Haffade senaste Splinter Cell. Jag spelar inte ens särskilt mycket längre... När ska jag få tid till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2014 Glad att jag plockade upp Borderlands 2 på rean, svin kul med vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2014 (redigerad) Tänkte bara säga att passa på att sälja era trading kort nu, dem försvinner tydligen efter salen. Sista dagen för övrigt! Och - Vilka spel har ni köpt på den här rean? Jag har köpt än så länge (kanske blir något spel imorn - får se) Football Manager 2014 Call of Duty: Ghost ARMA 3 Fall out: New Vegas Metro packet Skyrim Prison Architecht The Witcher 2. Redigerad 30 juni, 2014 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2014 Natural Selection 2 State of Decay Det var det enda mina pengar försvann till den här rean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2014 Köpte inte ett skit, fick dock Skyrim utav en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2014 (redigerad) Gick lös på billiga spel... Tror dock en del av spelen kommer från nån Humblebundle. Shadowrun Returns Steam Store XCOM: Enemy Unknown + The Bureau: XCOM Declassified Assetto Corsa Deadlight Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy Sherlock Holmes: The Secret of the Silver Earring Sherlock Holmes: The Awakened - Remastered Sherlock Holmes: Nemesis Sherlock Holmes and the Hound of The Baskervilles Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet Dracula Origin Dracula: Love Kills Blockland Super Amazing Wagon Adventure The Blackwell Legacy Eador, Masters of the Broken World Space Hulk Unity of Command Cubetractor Retail Stronghold Crusader HD Sang-Froid - Tales of Werewolves Awesomenauts 3 pack The Witcher 2 Risen ArcaniA: Gothic 4 Comp The Book of Unwritten Tales plus Extras The Guild II Collection Crazy Machines 2 Galaxy on Fire 2 HD Tiny and Big: Grandpa's Leftovers Retail The Great Jitters: Pudding Panic Spirits Beatbuddy: Tale of the Guardians State of Decay - Lifeline Nether - Watcher The Forest Redigerad 1 juli, 2014 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2014 Gick lös på billiga spel... Tror dock en del av spelen kommer från nån Humblebundle. Shadowrun Returns Steam Store XCOM: Enemy Unknown + The Bureau: XCOM Declassified Assetto Corsa Deadlight Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy Sherlock Holmes: The Secret of the Silver Earring Sherlock Holmes: The Awakened - Remastered Sherlock Holmes: Nemesis Sherlock Holmes and the Hound of The Baskervilles Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet Dracula Origin Dracula: Love Kills Blockland Super Amazing Wagon Adventure The Blackwell Legacy Eador, Masters of the Broken World Space Hulk Unity of Command Cubetractor Retail Stronghold Crusader HD Sang-Froid - Tales of Werewolves Awesomenauts 3 pack The Witcher 2 Risen ArcaniA: Gothic 4 Comp The Book of Unwritten Tales plus Extras The Guild II Collection Crazy Machines 2 Galaxy on Fire 2 HD Tiny and Big: Grandpa's Leftovers Retail The Great Jitters: Pudding Panic Spirits Beatbuddy: Tale of the Guardians State of Decay - Lifeline Nether - Watcher The Forest Chivalry Deadliest Warrior Steam Puzzle Igniatus Portal 2 Chivalry: Medieval Warfare Among the Sleep Magrunner: Dark Pulse Sherlock Holmes versus Jack the Ripper Retail Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy Retail Sherlock Holmes: The Secret of the Silver Earring Retail Sherlock Holmes: The Awakened - Remastered Retail Sherlock Holmes: Nemesis Retail Sherlock Holmes and the Hound of The Baskervilles Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet Retail Dracula Origin Retail Dracula: Love Kills Brothers - A Tale of Two Sons Nether - Watcher Frosty Snowflake Steam Puzzle Gazal Dead Island: Epidemic Beta Gift BattleBlock Theater Slender: The Arrival Metro Last Light Complete Borderlands 2 Game of the Year The Wolf Among Us Outlast Tomb Raider ROW Epic Battle Fantasy 4 State of Decay - Lifeline State of Decay - Breakdown Steam Store and Retail Key Contagion The Stanley Parable State of Decay Amnesia: Machine for Pigs Sherlock och Dracula är iaf från Humble. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2014 Thief kostar just nu runt ~11 euro om någon är intresserad! Terraria kostar också 2 euro om ni inte har det sen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2014 Steams winter-sale har börjat nu! Inga super-deals ännu och inga riktigt bra offers än så jag väntar nog lite. Vilka spel är ni sugna på att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 Steams winter-sale har börjat nu! Inga super-deals ännu och inga riktigt bra offers än så jag väntar nog lite. Vilka spel är ni sugna på att köpa? Köpte Metal Gear Solid V: Ground Zeroes sjukt nöjd längtar efter metal gear solid v the phantom pain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts