Jazz Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Är det rea på DayZ? Nej? Har varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 inte rea på dayz än inte varit det heller samlarkorten kan man göra badges av och gå upp i steamlevel. helt onödigt, men kul om man gillar långa kukar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 inte rea på dayz än inte varit det heller samlarkorten kan man göra badges av och gå upp i steamlevel. helt onödigt, men kul om man gillar långa kukar Man får ju items också om man gör badges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Left 4 Dead 2 är gratis på Steam just nu, vet ej hur länge, kanske bara över dagen. Har inte haft några tankar på att skaffa det innan men vad fan, free stuff brah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Left 4 Dead 2 är gratis på Steam just nu, vet ej hur länge, kanske bara över dagen. Det är tydligen bara över dagen, so get it while you can Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Fitta, steam har varit nere när jag försökte ladda ner den, nu kostar det pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Har du köpt CS:GO än Mathias? Bring back HHYD #fackitup 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är så jävla glad nu så copypastar min status grej Jag lyckades köpa Starbound genom att sälja cosmetics i Dota, TF2 och CS. Tog mig drygt 5 dagar att göra det. #lifeachievement Thank you based Gaben for putting out marketplace <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är så jävla glad nu så copypastar min status grej Jag lyckades köpa Starbound genom att sälja cosmetics i Dota, TF2 och CS. Tog mig drygt 5 dagar att göra det. #lifeachievement Thank you based Gaben for putting out marketplace <3 Jag har lyckats köpa CS:GO genom bara sälja olika saker genom market, just nu har jag 11 EURO på kontot som jag "sålt" till mig också, sjukt roligt med Marketplace, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 Köpte precis Sid Meier's Civilization V Gold Edition + Brave New World för 20 euro. En jäääävligt bra deal. Gäller att passa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2014 Köpte precis Sid Meier's Civilization V Gold Edition + Brave New World för 20 euro. En jäääävligt bra deal. Gäller att passa på! Ja, helt okej deal faktiskt. även om Civ V har sålts för typ 3 euro när dem hade problem med storen. -- Jag köpte AoE 2 för 5 euro, riiktigt bra deal faktiskt då jag har haft många roliga timmar på det när jag mindre så tänkte lira det lite. Vad har ni köpt för andra spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 Nu ska vi se. Mortal Kombat Komplete Edition World of Goo DayZ Starbound Gianna sisters Twisted Dreams Gianna sisters Twisted Dreams - Rise of the owlverlord Just Cause 2 Super Hexagon VVVVVVVV Och fick Bad Rats giftat.............................. fuckign bad rats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 Har du köpt CS:GO än Mathias? Bring back HHYD #fackitup Missat denna post, men jag har haft GO länge! Hade varit på HHYD direkt om jag bara kunde minnas vilken könssjukdom jag orsakade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 Jag hade klamydia, så det var inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2014 Går för 40€ på Market. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Hitman: Absolution går för 4,99€ just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Hitman: Absolution går för 4,99€ just nu. Synd att det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Synd att det suger. Suger är väl kanske lite väl hårt men det håller inte samma klass som de tidigare spelen i serien. Skulle inte betala fullt pris för spelet men 4,99€ är det väl ändå värt om man spelat föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2014 Glöm inte bort att Summer Sale är snart, så jag hade i varje fall inte köpt några spel på steam till fullt pris! Rean börjar antagligen nästa månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2014 Köper knappt inte spel från steam längre med tanke på dem höga priserna där har köpt nåt spel från steam bara när det var varit weekend deal eller ett 24h erbjudande köpte senast State of Decay gillar verkligen det spelet att kunna bygga upp o sätta ut outpost etc (på minner lite om Walking Dead) samt att farma efter mat läkemedel bygg material etc. Köpte nya Thief från nån sida med bara cd key för att aktivera på steam såg den gick på 29,99/39,99 Euro när det kom ut o lyckades kirra det för 16 euro. Har spart in rätt så mycket pengar för endast köpa cd key för spelen som man aktiverar genom steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts