ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Nu ska jag inte vara en bitterfitta här men. "Få Modern Warfare 2 helt gratis via steam" Neeeee, jag har lite svårt för att svälja såna här gratis saker, speciellt när det gäller större företag! Dessutom, protip. Om ni får ett scam mail, eller scam länk, kolla alltid (notera) _ALLTID_ efter felstavningar i namnet! Exempelvis, steampowered, står det typ "steampowerd" klicka bort. Efter miljontals med scam mail etcetc har jag lärt mig det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Nu ska jag inte vara en bitterfitta här men. "Få Modern Warfare 2 helt gratis via steam" Neeeee, jag har lite svårt för att svälja såna här gratis saker, speciellt när det gäller större företag! Dessutom, protip. Om ni får ett scam mail, eller scam länk, kolla alltid (notera) _ALLTID_ efter felstavningar i namnet! Exempelvis, steampowered, står det typ "steampowerd" klicka bort. Efter miljontals med scam mail etcetc har jag lärt mig det! Det tog dig miljontals e-mails innan du lärde dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Det tog dig miljontals e-mails innan du lärde dig? Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Like said, verifiera eran email (och ha inte samma lösenord till er mail som till steam) så försvinner erat problem, då kan ni bara byta lösenord istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Det tog dig miljontals e-mails innan du lärde dig? =( Lite överdrift kanske, men du förstår hur jag mena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 =( Lite överdrift kanske, men du förstår hur jag mena! Jag skämtar ju bara med dig, gosse. http://img291.imageshack.us/img291/3344/internetbrofist.jpg Nu, lite on-topic från Patrick. Är det någon mer än jag som upplever att Steam ibland startar fel spel? (Använder betan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Jag skämtar ju bara med dig, gosse. Nu, lite on-topic från Patrick. Är det någon mer än jag som upplever att Steam ibland startar fel spel? (Använder betan) Startar fel spel? Snarare att det är löjligt lätt att träffa spelet som innehar platsen ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Startar fel spel? Snarare att det är löjligt lätt att träffa spelet som innehar platsen ovanför. Mkej, nej det är det inte vad jag råkar ut för. Som senaste när jag skulle starta Counter-Strike så öppnades Day of Defeat: Source istället, och då är det hela sex stycken spel mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Snackade nyss med han som tog mitt acc och han säger bara att han ska spela några dagar och att jag ska få det sen. Vilket jag tvivlar starkt på. Hoppas jag slipper bli VAC bannad och massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Snackade nyss med han som tog mitt acc och han säger bara att han ska spela några dagar och att jag ska få det sen. Vilket jag tvivlar starkt på. Hoppas jag slipper bli VAC bannad och massa skit. Han skrev till mig nyss, varför tar du inte bara och drar tillbaka det istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Han skrev till mig nyss, varför tar du inte bara och drar tillbaka det istället? Men mail adressen är ändrad nu, och lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Men mail adressen är ändrad nu, och lösenordet. Ta bild på någon CD-key, skicka till steamsupport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Vaxxor. Hota med att du kommer att göra en polisanmälan. Att ta sig in i någon annans email eller liknande är ett grövre lagbrott än många tror. Säkert är det nån snorunge som är relativt lättskrämd. Säg till honom att du skall ha ditt konto tillbaka omedelbums annars kan han förvänta sig en anmälan som dina föräldrar i detta nu håller på att upprätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Vaxxor. Hota med att du kommer att göra en polisanmälan. Att ta sig in i någon annans email eller liknande är ett grövre lagbrott än många tror. Säkert är det nån snorunge som är relativt lättskrämd. Säg till honom att du skall ha ditt konto tillbaka omedelbums annars kan han förvänta sig en anmälan som dina föräldrar i detta nu håller på att upprätta. Är nästan 100% säker på att han är från fragbite. Man märkte på honom att han är lika p12ig som alla där. Hur som helst, han hota mig om att gå in i min dator och massa. Så tror inte sånt skrämmer honom. Gof, skickade nyss en bild till steam. Vill verkligen ha tillbaks det nu innan jag blir VAC bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Är nästan 100% säker på att han är från fragbite. Man märkte på honom att han är lika p12ig som alla där. Hur som helst, han hota mig om att gå in i min dator och massa. Så tror inte sånt skrämmer honom. Gof, skickade nyss en bild till steam. Vill verkligen ha tillbaks det nu innan jag blir VAC bannad. Prova. Vad är dett acc? Jag skall adda det och skrämma upp honom lite. Redigerad 10 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Prova. Vad är dett acc? Jag skall adda det och skrämma upp honom lite. vaxxor, finns i gtasajtens grupp också. Heter Davy Jones i friends. Men han är inte inne just nu, Han hoppar väll runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag fick tillbaks mitt acc nu från steam Vice det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag fick tillbaks mitt acc nu från steam Vice det är jag Gött mos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Så, jag tycker vi behöver en tråd om Steam och alla dess magiska egenskaper. Det kommer faktiskt upp en del frågor då och då, sen så är det alltid skönt att veta att man har någonstans att fråga de där småfrågorna utan att behöva känna trycket av att starta en ny tråd. Så, för att starta upp tråden så kan vi ju prata om den nya Steam-betan där de testar sitt nya User Interface. Finns att läsa om här och här. Sen en liten bild för att fånga intresse: http://pici.se/pictures/DiNIDWpyR.jpg ..och slutligen lite hjälp utifall ni stöter på en textbugg. Go to folder Steam\resource\styles Open steam.styles on notepad. Change basefontbold="Arial bold" to "Arial" Om du spelar ungefär klockan 03:00 så kommer det stå: Last played: Tomorrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Har en fråga. Såg att ett R* paket med Gta, gta 2, gta 3, gta vc och gta sa på steam. Men om jag har SA redan, vad händer om jag köper paketet? Kostar 7,49 euro btw Prova köpa, steam tog bara bort SA. Så det löste sig. Men iaf, inte länge kvar nu innan rean är över Redigerad 28 april, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts