Bebben Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 (redigerad) Repriser på gamla reor idag! Köpt under rean: Plants vs. Zombies GOTY Assassin's Creed Revelations L.A. Noire Batman Arkham City Har dessutom 4 kol, en -50% Valve och en -50% Sniper: Ghost Warrior ifall någon eventuellt är intresserad av något byte. Redigerad 1 januari, 2012 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Steam är så jävla seg så frågar här! Hur länge har jag på mig att göra alla achivements? Alla saker utom kol som man har i sin "inventory" går att använda i alla framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Kuponger går till mars nånting. Sen expirar de. Om man byter in kol så får man bara Valve spel eller kuponger numera. Det är slut på allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2012 Än en gång har någon försökt resetta lösenordet på mitt Steam-acc.. Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 2 weeks..... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 50% på Mount and Blade-serien. Napoleonic Wars är episkt i MP, 250 pers på ett slagfält och dör du så får du vänta till nästa runda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 2 weeks..... Agreed! Slutar alltid med att man köper massor med strunt för hundratals/tusentals kronor och aldrig spelar dem... Misstänker att jag har kvar en hel del spel från sommarrean 2010 fortfarande som jag inte ens bemödat mig att installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2012 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2012 Deus Ex-samlingen går för 14,99€ under helgen. Originalspelet är ett av de absolut bästa spelen som någonsin gjorts, ett skolexmpel på "val-och-konsekvens" som numera är så populärt men många fortfarande misslyckas med. Human Revolution är inte heller så pjåkigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2012 Half Life 2 - Episode3 på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Half Life 2 - Episode3 på gång? Vad jag har läst så är dem där bilderna apgamla har för mig dem var från 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2012 Någon som skaffat sig Source Filmmaker då? Själv gjorde jag ovanstående kortfilm, kul kul.. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2012 Någon som skaffat sig Source Filmmaker då? Själv gjorde jag ovanstående kortfilm, kul kul.. Fick betainviten tidigare idag, bara några timmar innan den blev open. Jag försökte knåpa ihop något litet jag med, inga filmer än dock. Kikade på din kanal med, "Stop That" med engineern var ganska grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 (redigerad) Sommar-rean är igång! Redigerad 12 juli, 2012 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Sommar-rean är igång! Sidan är överbelastad. Någon som kommit in och sett om spelen som behövs för Day Z är på rea? Hade velat köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Köpte Portal 2 igår. 75% off idag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Sidan är överbelastad. Någon som kommit in och sett om spelen som behövs för Day Z är på rea? Hade velat köpa.. Ja, Arma 2 Combined Ops är 20% av och kostar därmed 19,99€. Operation Arrowhead är också 20% av och ligger på 11,99€. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Nu jävlar ska jag testa Portal! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts