StellHell Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Steam Få det du vill - byt! - Välj en vän att chatta med från din vänlista, klicka sedan på "Bjud in till Byte." Resten är upp till dig. Spel, kuponger, kol. . . förlåt, men julskinkor får inte plats i våra rör. Någon som vill byta en kol mot en kol för att få mer kol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Dagens bästa deal: Terraria: 20 kronor. Har det redan, spelar det aldrig. Sjukt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Har det redan, spelar det aldrig. Sjukt tråkigt Om du ger det en chans, alternativt spelar multiplayer, så är det riktigt riktigt roligt även om det kan vara väldigt segt i början. Ett ytterligare skäl att skaffa det är den nya uppdateringen som tillför väldigt mycket till spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Jag har varit duktigt iår. Jag har inte köpt något på rean 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Jag har varit duktigt iår. Jag har inte köpt något på rean Samma här har aldrig köpt nåt från steams rea. Föredrar hellre en fysisk kopia av spelet. Alltid lika kul att komma hem med ett spel eller när man har beställt ett från nätet och känna doften av nytt spel. Finns inget som kan slå den känslan av att riva bort plasten öppna fodralet köra in skivan o börja installera sen är det rätt så mysigt att gå genom manualen och annat smått o gått som brukar följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Samma här har aldrig köpt nåt från steams rea. Föredrar hellre en fysisk kopia av spelet. Alltid lika kul att komma hem med ett spel eller när man har beställt ett från nätet och känna doften av nytt spel. Finns inget som kan slå den känslan av att riva bort plasten öppna fodralet köra in skivan o börja installera sen är det rätt så mysigt att gå genom manualen och annat smått o gått som brukar följa med Va? Finns skivor kvar längre? Det är ju år 2011 och allt. Det var ett väldigt bra tag sen jag installerade ett spel via skiva. Hell, jag sket i att montera in cd-läsaren när jag bytte chassi. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Någon som vill byta lite grejer? Det här har jag Orange Box Left 4 Dead 2 Brink 50% Valve 50% Vavle 25% 50% off 1,2,3 Kick It 50% off Nordic Games 50% off Disciples 3 Franchise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Äntligen kom Left 4 dead på rean, så det blev inhandlat! Funderar på nyaste men of war, någon som vet om det är OK eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Äntligen kom Left 4 dead på rean, så det blev inhandlat! Funderar på nyaste men of war, någon som vet om det är OK eller inte? Är Left 4 Dead på rea? Tvåan? Kan jag använda min 50%-kupong tillsammans med rean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Är Left 4 Dead på rea? Tvåan? Kan jag använda min 50%-kupong tillsammans med rean? Japp, det kostar 50kr. Nej, jag testade använda kupongen, men det fungerade tyvärr inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Någon som vill byta lite grejer? Det här har jag Orange Box Left 4 Dead 2 Brink 50% Valve 50% Vavle 25% 50% off 1,2,3 Kick It 50% off Nordic Games 50% off Disciples 3 Franchise Oh, Orange box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Äntligen kom Left 4 dead på rean, så det blev inhandlat! Funderar på nyaste men of war, någon som vet om det är OK eller inte? Alla Men of War är underbara, just sayin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Oh, Orange box Ja..Tyvärr så har jag det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Alla Men of War är underbara, just sayin'. Alright, blir nog ett köp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Kupongerna är bara giltiga från 2 januari till 3 mars! Någon som är sugen på Oddworld: Abe's Exoddus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 TB har en serie där han berättar om dagens alla deals och vad han tycker om dem. De brukar dyka upp runt 16-tiden varje dag, alltså drygt sex timmar innan dealsen slutar gälla... Gårdagens; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 New Vegas och Human Revolution är måsten! Speciellt New Vegas då det enbart ligger på en femtiolapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 Kära steam användare har stött på ett litet problem. När jag kollar bland profiler eller screenshots eller liknande. Så visas inte bilderna ibland utan får bara upp en tom bild med nå grått papper i mitten sen nå saker som är röd/blå/grön eller liknande i mitten av bilden. Har senaste JAVA o drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 (redigerad) Sitter för närvarande på 10 kol, funderar på om jag ska crafta det eller inte men då är ju frågan.... Den där stora utlottningen dom kommer ha, det finns väl nästan ingen chans att man kommer i närheten av att vinna nått på 10 kol va? EDIT: Craftade och fick -50% Assasins Creed II deluxe, någon intresserad? Redigerad 31 december, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Har lite skit i min väska om någon är intresserad av ett byte, eller nå' Puzzle Quest Revenge of the Titans Rig n Roll Portal -50% Nordic Games -50% Brink -50% Psychonauts -50% Grotesque Tactics: Evil Heroes -50% Max Payne 2 -50% Two Tribes Pack -50% Deep Silver -50% Valve -50% Borderlands Game of the Year Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts