Adrian G Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 IV är det inga problem alls att modda, tidigare versioner kan vara svåra eftersom det är versioner som inte stöder moddar och liknande. Hah, jag hann inte. Nåja, lika bra för plånboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Bully: Scholarship Edition går för 2,49€ tills imorrn kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2011 Bully: Scholarship Edition går för 2,49€ tills imorrn kväll! Ingen idé att köpa det. Tror inte att jag någonsin har spelat ett spel som är så trasigt som Bully till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Bara för mig Steam inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Ingen idé att köpa det. Tror inte att jag någonsin har spelat ett spel som är så trasigt som Bully till PC. Nog känner man att det är menat att spela med handkontroll, men om man bortser från det (och det faktum att man måste stänga av två kärnor ifall man har en fyrkärnig processor) så är ju spelet hur gött som helst! Jag skulle lätt köpa det för 20 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Nog känner man att det är menat att spela med handkontroll, men om man bortser från det (och det faktum att man måste stänga av två kärnor ifall man har en fyrkärnig processor) så är ju spelet hur gött som helst! Jag skulle lätt köpa det för 20 spänn. Jag lyckades inte ens gå in till skolan efter att ha sett introduktionsfilmen innan spelet kraschade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Steams julrea har redan börjat... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Är det värt att skaffa Dead Island för ungefär 70kr? Är det nån från sajten som spelar det fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Är det värt att skaffa Dead Island för ungefär 70kr? Är det nån från sajten som spelar det fortfarande? Min polare gillar det i varje fall, fast han köpte det när det inte var någon rea. Själv har jag inte testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 (redigerad) Dubbel.. Redigerad 19 december, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Är det värt att skaffa Dead Island för ungefär 70kr? Är det nån från sajten som spelar det fortfarande? 70 spänn?! Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 70 spänn?! Lätt! Jajo men kommer väl ändå kännas bortkastade pengar när man kommer bara spela det ett tag sen låter man bara det att ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Jajo men kommer väl ändå kännas bortkastade pengar när man kommer bara spela det ett tag sen låter man bara det att ligga. Vissa spel slutar man aldrig att spela, vissa spelar man ut, spelar lite mera och sen slutar, vissa spelar man inte ens klart. Hur vet du att du inte kommer vilja fortsätta spela det då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Store funkar inte ens för mig, får bara ERRORs, skit steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Vissa spel slutar man aldrig att spela, vissa spelar man ut, spelar lite mera och sen slutar, vissa spelar man inte ens klart. Hur vet du att du inte kommer vilja fortsätta spela det då..? Brukar vara så för mig oftast körde kanske till andra världen i Rage sen la jag det på hyllan har inte ens orkat köra det. Red Orchestra samma sak där körde det dem första veckorna sen las det på hyllan. Körde även Dead Island när det kom ut kom till andra staden gjorde kanske 20-30 uppdrag där sen vart det inget mer spelande där. Skyrim som jag även köpte spelade ca 50H eller vad det nu ligger på gjorde väl kanske några main quest och side quest. Sen hamnade det på hyllan funderar på att börja köra det igen. Det som har tagit mig mest tid är väl BF3 som jag har lirat som mest sen release trots alla problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Store funkar inte ens för mig, får bara ERRORs, skit steam. Det är antagligen överbelastat, men jag håller med skit steam. Brukar vara så för mig oftast körde kanske till andra världen i Rage sen la jag det på hyllan har inte ens orkat köra det. Red Orchestra samma sak där körde det dem första veckorna sen las det på hyllan. Körde även Dead Island när det kom ut kom till andra staden gjorde kanske 20-30 uppdrag där sen vart det inget mer spelande där. Skyrim som jag även köpte spelade ca 50H eller vad det nu ligger på gjorde väl kanske några main quest och side quest. Sen hamnade det på hyllan funderar på att börja köra det igen. Det som har tagit mig mest tid är väl BF3 som jag har lirat som mest sen release trots alla problem. Okej, men har du redan kört Dead Island så vet du ju hur spelet är, så då kan du ju själv bestämma om du vill köpa det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 I'm just gonna leave it here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 (redigerad) I'm just gonna leave it here. Men man måste köpa spel varje dag för att vinna, och inte några heller Redigerad 20 december, 2011 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 (redigerad) Gör man förresten den "första" acheivmenten, så får du en 25% kupong på alla spel på valve, galet billigt man kan få spel då.. Dock är den bara giltig till 2nd januari 2012. Redigerad 20 december, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Gör man förresten den "första" acheivmenten, så får du en 25% kupong på alla spel på valve, galet billigt man kan få spel då.. Dock är den bara giltig till 2nd januari 2012. Nej, den är giltig från 2 Jan till 1 Mars. Däremot bara på spel som släpps innan 2 jan. Det är förövrigt 50% rabatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts