eXotic Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 (redigerad) Tjena boys! Sweclockers säger att även klientkontona har blivit stulna. http://www.sweclockers.com/nyhet/14718-intrang-i-steam-databas-anvandaruppgifter-och-kontokort-pa-vift Edit: Fast användarna i tråden till nyheten säger att det bara är forumet. Hmm. Redigerad 12 november, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2011 SimCity 4 Deluxe Edition går för 2,50€ under de kommande 24 timmarna. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Någon har försökt resetta mitt Steam-lösenord, eller mer exakt person: Igor A Makarov address: 425000 Russia, Mari El republick ,Volzhsk, 107 Brigady st., 14 phone: +7 83631 43333 ip: 178.217.40.89 Som tur har man validerat mailen, så han är ganska körd ändå ^^ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 person: Igor A Makarov öhöhöhöh Fan måste snagga åt mig SimCity 4 men jag har inget do$h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Någon har försökt resetta mitt Steam-lösenord, eller mer exakt person: Igor A Makarov address: 425000 Russia, Mari El republick ,Volzhsk, 107 Brigady st., 14 phone: +7 83631 43333 ip: 178.217.40.89 Som tur har man validerat mailen, så han är ganska körd ändå ^^ Självklart en ryss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 75% av från Magicka Collection. Går loss för 6,24 euro.. Köp. ja/nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 75% av från Magicka Collection. Går loss för 6,24 euro.. Köp. ja/nej? JA! JA! JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Thanksgiving-rea på Steam! Eller Höstrea, som de kallar det i denna region. Trots att det bara är en månad kvar till julrean. Stackar plånböcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Thanksgiving-rea på Steam! Eller Höstrea, som de kallar det i denna region. Trots att det bara är en månad kvar till julrean. Stackar plånböcker... Oh snap. Tur att det inte var några spel som intresserade mig idag. (inb4 att det dyker upp en lista imorgon med spel jag vill köpa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Thanksgiving-rea på Steam! Eller Höstrea, som de kallar det i denna region. Trots att det bara är en månad kvar till julrean. Stackar plånböcker... Oh... FFS! Inte igen!!! Jag bara vet hur det här kommer sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Thanksgiving-rea på Steam! Eller Höstrea, som de kallar det i denna region. Trots att det bara är en månad kvar till julrean. Stackar plånböcker... Nu vägrar jag starta steam.... Säg till när rean är över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 (redigerad) Båda Mass Effect spelen går för ca hundra spänn tillsammans. Portal 2 går också för samma pris. Det gäller dock bara en och en halvtimme till nu, så slå till! Redigerad 24 november, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Dagens erbjudanden är uppe! Personligen rekommenderar jag Red Orchestra 2, L.A Noire och Fallout: New Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Är det bara jag som hittills tycker "special" erbjudande har varit halvdana? Inget spel har jag varit sugen på än, dem som jag vill köpa har jag redan. Hoppas på Dirt 3, är sjukt sugen på att spela det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Dagens erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Deus Ex Human Revolution! MUST HAVE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Hur moddbara är steamversionerna utav GTA? Främst IV jag tänker på. Har föresten fortfarande inte satt igång Magicka som jag köpte på rea förra veckan. Ta er Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Hur moddbara är steamversionerna utav GTA? Främst IV jag tänker på. Har föresten fortfarande inte satt igång Magicka som jag köpte på rea förra veckan. Ta er Valve. IV är det inga problem alls att modda, tidigare versioner kan vara svåra eftersom det är versioner som inte stöder moddar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Nåja, första köpet på hela rean blev PAYDAY: The Heast & Dirt 3! Vilka spel har ni köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts