Bebben Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Extremt värt, go for it! And I did. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 -80% på Company of Heroes under helgen! Originalspelet ligger på 1,59€ och "complete pack" på 4,99€. Att inte slå till för det priset vore ett krigsbrott. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Gta rea på steam nu Någon som köpt Payday: The Heist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 hehehehhehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Gta rea på steam nu Någon som köpt Payday: The Heist? Polaren testade det nyss, och AIn ska vara helt fucked up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Polaren testade det nyss, och AIn ska vara helt fucked up Har inte märk något fel på AIn. Han kanske menar om man spelar singelplayer med botar? Skulle tro det blir som L4D isf. Men online hittar jag inga fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Ugh... Amnesia Borderlands + DLC Killing floor Overlord Overlord 2 Overlord: Raising Hell STALKER: Call of Pripyat STALKER: Shadow of Chernobyl Vampire The Masquerade - Bloodlines Steam reor får inte plånboken att må bra alltså! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 funderar på att skaffa payday the heist 4 pack när jag får pengar från en kompis. hört att det är kul men väldigt svårt, ska bli trevligt att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 STALKER: Call of Pripyat STALKER: Shadow of Chernobyl Welcome to the zone brother! Du kommer inte bli besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Ugh... Amnesia Borderlands + DLC Killing floor Overlord Overlord 2 Overlord: Raising Hell STALKER: Call of Pripyat STALKER: Shadow of Chernobyl Vampire The Masquerade - Bloodlines Steam reor får inte plånboken att må bra alltså! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 AH MEN TYP DÅ!!!! Jävla skitsteam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 En liten fråga till er som har lirat S.T.A.L.K.E.R. Jag har ju skaffat både Shadow Of Chernobyl och Call Of Pripyat, vilket av dom ska jag spela igenom först? Eller är det ingen sammanhängande story i spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Du ska spela SOC innan du lirar COP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 En liten fråga till er som har lirat S.T.A.L.K.E.R. Jag har ju skaffat både Shadow Of Chernobyl och Call Of Pripyat, vilket av dom ska jag spela igenom först? Eller är det ingen sammanhängande story i spelen? Och ett tips om du hittar artifacts spar dem för i helvete en del är jävligt bra och dessutom du får en massa cash för vissa. Har lyckats få ca 25-35K Rubel på en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 http://dl.dropbox.com/u/7333627/ZScreen/Steam_-_Update_News-2011-11-10_17.38.21.png Ni vill nog byta password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Ni vill nog byta password. Är ingen direkt fara över lösenorden, dessa är krypterade och saltade vilket innebär väldigt minemal risk att någon lyckas knäcka dessa. Man måste i princip köra bruteforce på lösenorden och utan salten (en extra sträng text som läggs till i ditt lösenord) är det i princip omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 http://dl.dropbox.com/u/7333627/ZScreen/Steam_-_Update_News-2011-11-10_17.38.21.png[/im] Ni vill nog byta password. Är det samma konto som gäller på Steamforumet som i klienten? Har ingen aning då jag som högst läst någon enstaka tråd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Är det samma konto som gäller på Steamforumet som i klienten? Har ingen aning då jag som högst läst någon enstaka tråd där. Det är olika konton på forumet och klienten. Jag har två klientkonton men ingen av mailadresserna som tillhör klientkontona fanns inlagda bland forumkontona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Det är olika konton på forumet och klienten. Jag har två klientkonton men ingen av mailadresserna som tillhör klientkontona fanns inlagda bland forumkontona. Okej, tack! Som Kobbe sa så är saltade lösenord väldigt,väldigt säkra. Men man vill ju inte ta några onödiga risker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Lite orolig blev man ju ändå, men tanke på att man sparat sin kortinformation och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts