Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Dagens deals är bara reruns av gamla deals som Steam haft under veckan. Japp, hann köpa Magicka billigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 GTA IV med all DLC kostar 80 spänn tills imorgon klockan 19:00. GO GO GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fick det precis av en kompis som försenad födelsedagspresent! () Kanske finns chans för lite multiplayer? Jag är på som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 (redigerad) Jävla steams rea blir att man köper så mycket dret Edit: köpte GTA IV nu Redigerad 11 juli, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 (redigerad) Så jävla sann! Jag har över 15 spel från förra årets Sommarrea som jag itne ens installerat än!!! ---------- Assassin's Creed på PC. Hur är kontrollerna jämfört med konsol? Är det mer ett konsolspel? Redigerad 11 juli, 2011 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Assassin's Creed på PC. Hur är kontrollerna jämfört med konsol? Är det mer ett konsolspel? Jag tycker helt klart det är roligare på konsol. Har spelat första och andra på PS3. För några månader sen lånade jag Brotherhood till PC, och spelade 5 minuter, sen avinstallerade jag det. Det kändes som en väldigt billig portning. Eller så var jag bara på väldigt dåligt humör. Men känslan var oslagbar på PS3 om man jämför med PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Har ni claimat något från priserna? Är bara 1h 50m kvar att göra det. Eftersom jag inte äger något av spelen man kunde få saker till såg tog jag spelet "Alien breed 2" vilket är ett helt(inte spelat det så hur bra och långt det är vet jag inte) spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Känns det värt att köpa Darksiders för 191,95kr från steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 (redigerad) Känns det värt att köpa Darksiders för 191,95kr från steam? Verkligen inte när det precis gick för 50kr. Vänta tills nästa rea istället, den bör väl komma runt jul.. om Steam nu inte kör med en back-to-school rea i år igen. Redigerad 13 juli, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Bump Fick hem mitt ex av Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad special edition så om nån vill lira så bara lägga till mig: Tobias328 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Den som skickar mig ett PM först får en 10 dagars gratis period av Red Orchestra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Känns det värt att köpa Darksiders för 191,95kr från steam? Verkligen inte när det precis gick för 50kr. Vänta tills nästa rea istället, den bör väl komma runt jul.. om Steam nu inte kör med en back-to-school rea i år igen. Nu går det för €5 igen. Kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Penumbra Collector Pack är -50% av. Samma utvecklare som gjorde Amnesia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Flaskan vet inte om du fick mitt PM för det segade så du kan antingen skriva här vad du heter på steam eller försöka skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Portal är gratis just nu på Steam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Portal är gratis just nu på Steam! Har inte det varit gratis sedan 2010? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2011 Har inte det varit gratis sedan 2010? Har varit gratis en kort period innan, när Steam lanserades till Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Mount and Blade-rea idag. Bl.a. Warband för lite drygt en 50-lapp. Funderar på att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Mount and Blade-rea idag. Bl.a. Warband för lite drygt en 50-lapp. Funderar på att köpa. Extremt värt, go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts