GiZmo Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 (redigerad) Innan stog det "Today's deals. New deals each day. Time remaining for today's deals" nu "Second chance on these top deals. New deals start again tomorrow. Time remaining for these deals" Så ja, det kommer helt nya deals imorrn verkar det som oh right, köpt i december: Osmos Indie Puzzle Pack Evil Genius Left 4 Dead 2 Flight Control HD The Polynomial Trials 2: Second Edition Aliens vs Predator Operation Flashpoint: Dragon Rising Patrician IV Wings of Prey Overlord Complete Pack Battlefield 2 Altitude FlatOut FlatOut 2 FlatOut Ultimate Carnage Indie Fright Pack AI War: Fleet Command 642kr, jäffla steam. Mycket för pengarna iaf Redigerad 27 december, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Haha, tror jag aldrig har köpt så mycket spel under så kort tid som jag har gjort den här månaden. Har säkert köpt fler spel under december än jag gjort de senaste fem åren. Bully: Scholarship Edition Commandos: Behind Enemy Lines Commandos: Beyong the Call of Duty Commandos 2: Men of Courage Commandos 3: Destination Berlin Empire: Total War Evil Genius Flight Control HD Grand Theft Auto Grand Theft Auto 2 Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Just Cause 2 Medieval II: Total War Medieval II: Total War Kingdoms MX vs ATV Reflex Oddworld: Abe's Oddysee Oddworld: Abe's Exoddus Oddworld: Munch's Oddysee Oddworld: Stranger's Wrath Overlord Overlord II Overlord: Raising Hell Titan Quest Titan Quest: Immortal Throne Trials 2: Second Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Lägg till FEAR 2 på min lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Sim City 4 Deluxe för 23 kr och Tropico 3 Gold Edition för 114 kr. Ffuffu, jag som skulle spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Ho ho ho! Då har man syndat lite idag också. Mafia II Digital Deluxe Mafia II DLC Joe's Adventures Mafia II DLC - War Hero Mafia II DLC - Vegas Mafia II DLC - Renegade Mafia II DLC - Greaser Mafia II DLC - Jimmys Vendetta Och dessa fick man då tag på lite tidigare: SimCity 4 Deluxe The Witcher: Enhanced Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Ho ho ho! Då har man syndat lite idag också. Mafia II Digital Deluxe Mafia II DLC Joe's Adventures Mafia II DLC - War Hero Mafia II DLC - Vegas Mafia II DLC - Renegade Mafia II DLC - Greaser Mafia II DLC - Jimmys Vendetta Aj, aj. Hoppas det var billigt. Väldigt många, inklusive mig själv som blivit besvikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Aj, aj. Hoppas det var billigt. Väldigt många, inklusive mig själv som blivit besvikna. Gick loss på 19 euro för hela alltet, vilket var billigare än bara spelet i fysisk form. Vi får hoppas att det är kul också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Säger som Lajnux - har aldrig köpt så många spel på så kort tid! Batman: Arkham Asylum Company of Heroes: Opposing Fronts Company of Heroes: Tales of Valor Crysis Crysis Warhead Dead Space FEAR 2: Project Origin Garry's Mod Killing Floor Men of War Mirror's Edge SimCity 4: Deluxe Team Fortress 2 Theatre of War Theatre of War 2: Africa 1943 Theatre of War 2: Kursk 1943 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Säger som Lajnux - har aldrig köpt så många spel på så kort tid! Batman: Arkham Asylum Company of Heroes: Opposing Fronts Company of Heroes: Tales of Valor Crysis Crysis Warhead Dead Space FEAR 2: Project Origin Garry's Mod Killing Floor Men of War Mirror's Edge SimCity 4: Deluxe Team Fortress 2 Theatre of War Theatre of War 2: Africa 1943 Theatre of War 2: Kursk 1943 Du som gillar krigsspel, vad tycker du om Men of War och Company of Heroes-serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Du som gillar krigsspel, vad tycker du om Men of War och Company of Heroes-serien? Har inte spelat Men of War än, men köpte det eftersom det verkar intressant. CoH är jävligt tillfredsställande på sitt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Jag har köpt Winterbottom, Mirror's Edge, The Ball och GTA IV Complete Bundle. Fick FEAR Complete Pack av en kompis och jag gav också iväg Mirror's Edge till en kompis, plus TF2 och Half-Life complete till min kusin. Gav honom några hattar också som grädde på moset oh man so many prices and values Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Om jag skulle skaffa GTA IV bundle på steam, skulle jag kunna spela det på min Games for Windows Live-profil som redan har GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Om jag skulle skaffa GTA IV bundle på steam, skulle jag kunna spela det på min Games for Windows Live-profil som redan har GTA IV? Köp inte, med nyaste patchen så går spelet knappt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Köp inte, med nyaste patchen så går spelet knappt att spela. Funkar finfint för mig..? -- Jag tycker årets julrea på Steam var sämre än förra årets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Funkar finfint för mig..? -- Jag tycker årets julrea på Steam var sämre än förra årets. Kör du via steam och har 1.0.7.0 patchen? Jag kan knappt gå i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2011 Kör ni Alien Swarm längre? Jag har köpt mig ett hyfsat grafikkort så jag kan börja spela igen snart (måndag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Köpte mig Magicka jag! Sjukt mysigt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Köpte mig Magicka jag! Sjukt mysigt spel! Najs! Känner de som gjort spelet, Skellefteåbaserad studio. Ska själv köpa det i boxform senare 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 (redigerad) 21:27 - CoLdA3IcE: hey man 21:29 - CoLdA3IcE: you there? 21:29 - CoLdA3IcE: i need your help man, i need to know if u like this game 21:30 - GiZmo: w00t 21:30 - GiZmo: what game? 21:30 - CoLdA3IcE: can u dl tell me if u like it 21:30 - CoLdA3IcE: well its weird 21:30 - CoLdA3IcE: but i find it fun 21:31 - CoLdA3IcE: http://www.mediafire.com/?*borta* tell me if u like it, caus i might sell it to steam or recommend it if u do 21:35 - CoLdA3IcE: basically u dl it , run it, and tell me how it hoes 21:35 - CoLdA3IcE: goes 21:36 - CoLdA3IcE: i hope u like it tho, causit took ages to make 21:36 - GiZmo: Really? 21:36 - CoLdA3IcE: yh 21:36 - GiZmo: Tryuing to send trojans? 21:36 - CoLdA3IcE: why would i send a trojan? 21:37 - CoLdA3IcE: if u dont wann tell me how u like my game, its ok, il ask some1 else 21:37 - CoLdA3IcE: but i need 21:37 - CoLdA3IcE: some1 elses opinion 21:37 - GiZmo: "Threat: A variant of MSIL/PSQ.Agent.NBS trojan" 21:37 - GiZmo: 21:37 - CoLdA3IcE: dude, allow it, its the game player ganging up on his computer, i gotta fix that 21:42 - GiZmo: http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=6e486c706a5b8a621cb64eaa4fe9c11dba01783833476de660906e505eebc516-1297283961 21:42 - CoLdA3IcE: please, man i need opinion on game, liek if graphics is good, if movement isnt to laggy, if mouse moves easily etc, been working on it for 9 months, the threat thingy isnt a trojan dont worry haha, its just the game player ganging up on your computer, il fix that nearer thowards the end 21:43 - GiZmo: i'm not sure if i dare to trust you 21:43 - CoLdA3IcE: dude, i'm not one of those assholy fuckers, who hack, i hate them, i got hacked once it jsut pisses me off 21:43 - CoLdA3IcE: all i need is ur opinion, on the game, if u like it, i can ask steam if they would like it 21:44 - CoLdA3IcE: caus i got 3 other ppl said it was good 21:45 - CoLdA3IcE: please man im not an asshole. i just need an opinion of some1 i trust caus we've been palying cod and stuff, and u seem like u know if u liek the feel etc. 21:46 - CoLdA3IcE: if u do like it 21:46 - CoLdA3IcE: and steam do buy 21:46 - CoLdA3IcE: it 21:46 - CoLdA3IcE: il give u it free man 21:47 - GiZmo: hah 21:47 - GiZmo: it turns off UAC 21:47 - GiZmo: nice trojan dude 21:47 - GiZmo: glad i ran it on my virtual machine 21:48 - CoLdA3IcE: wtf u on about mate 21:48 - CoLdA3IcE: its not a trojan 21:48 - GiZmo: i ran it and i instantly get a warning that i have to restart my comp to disable UAC 21:48 - GiZmo: plus i got a extra cmd.exe process running 21:48 - GiZmo: srsly, i aint stupid 21:49 - GiZmo: now the question is, are you the real CoLdA3IcE or have someone taken over his account to spread this shit.. 21:49 - CoLdA3IcE: no commen 21:49 - CoLdA3IcE: t 21:50 - GiZmo: gonna go ahead and report to steam, hopefully they will shut you down before doing more damage 21:50 - CoLdA3IcE: and 21:50 - CoLdA3IcE: ruin 21:50 - CoLdA3IcE: your friends 21:50 - CoLdA3IcE: acc? 21:50 - GiZmo: so i was right? 21:50 - CoLdA3IcE: if u report 21:50 - CoLdA3IcE: u will bann ur friend? 21:50 - GiZmo: it can get restored 21:51 - CoLdA3IcE: im sure ul tell him when he goes online 21:51 - CoLdA3IcE: to change 21:51 - CoLdA3IcE: pass 21:51 - CoLdA3IcE: anyway? 21:51 - CoLdA3IcE: what if he cant restore it 21:52 - GiZmo: he just need a cdkey or whatever, its easy to recover if you are the real owner 21:52 - GiZmo: So, how many suckers fall for this? i can imagine alot 21:53 - CoLdA3IcE: erm 21:53 - CoLdA3IcE: i gues 21:53 - CoLdA3IcE: anyways im gonna log out, dont want thi guys acc to get banned or VAC banned 21:54 - GiZmo: Thanks, i guess. Redigerad 9 februari, 2011 av GiZmo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Köpte just Just Cause (1) för 29kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts