VaXXoR Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Ni som inte har l4d2 kan nu köpa det för bara 4,99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Just cause 2 för 6,24 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Just cause 2 för 6,24 Köpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Vill bara meddela att steams julrea har börjat, så håll ögonen öppna efter spel ni vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Super Meat Boy rekommenderas starkt om ni har en handkontroll till datorn, toppenlir (kanske den bästa 2d-platformern sen Jazz Jackrabbit 2) för ynka ~40 swedish krowner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Oddboxxxxxxxxxxxx <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Riktigt fina priser just nu! Köpte burnout för 3,75 EURO! Får se om det kommer några flera riktigt bra erbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Bad Company 2 och FEAR 2 så länge. Tror nog min ficka kommer vara lite lättare i slutet av rean-dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Köpte Garrys Mod till mitt andra konto med massor av spel, fyfan vad kulT det är alltså! 4,99 VÄRT SOM FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Köpte Bully: Scholarship Edition tidigare idag och det måste vara den absolut sämsta porten till PC någonsin. Spelet har hängt sig åtta gånger hittills och det längsta jag har kommit är från platsen man startar och fram till killarna i vita skjortor som står drygt tio meter framför mig. Drygt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/transactions.jpg fucking jävla reor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Så jävla fast I Recettear: An item shop's tale så det finns fan inte.. sjuuuukt kul spel!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Köpt hitills: Arkaham Asylum GOTY Edition Garry's Mod SimCity4 Deluxe Team Fortress 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Jag har hittills köpt: Burnout Paradise: The ultimate box Operation Flashpoint: Dragon Rising Ghost Recon pack (5 spel) King Arthur pack (1 spel + 3 DLC's) Funderar på att köpa Flatout, och eventuellt Red Faction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Ikväll (igår kväll?) köpte jag Flatout, Flatout 2: Ultimate Carnage och Sid Meiers Pirates för totalt 47kr. Flatout(1) har jag egentligen redan köpt via GOG, men jag gillar verkligen serien så jag tänkte jag kunde ge några kronor för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Började rean om nu eller vadå? Är det någon som vet om det är billigare på andra chansen eller om det är samma pris? Känns ju jävligt dumt om det är billigare nu, och man har köpt spel innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Började rean om nu eller vadå? Är det någon som vet om det är billigare på andra chansen eller om det är samma pris? Känns ju jävligt dumt om det är billigare nu, och man har köpt spel innan.. Samma priser, nya deals imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Samma priser, nya deals imorgon Är du säker på att det är nya deals? Alla spelen som det var idag har ju varit förut.. Men jag hoppas du har rätt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Är du säker på att det är nya deals? Alla spelen som det var idag har ju varit förut.. Men jag hoppas du har rätt iaf! Läs i mitten "SECOND CHANCE ON THESE TOP DEALS" "New deals starts again tomorrow". Dom mest köpta spelen får man chans på igen om man missat något. Nya imorgon som det står. Rean slutar 2 januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Läs i mitten "SECOND CHANCE ON THESE TOP DEALS" "New deals starts again tomorrow". Dom mest köpta spelen får man chans på igen om man missat något. Nya imorgon som det står. Rean slutar 2 januari Stog väll igår med "New deals starts again tomorrow" så.. Men ja, vi får se. Så hoppas jag du har rätt med då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts