VaXXoR Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Jag köpt l4d2 till pc även trots att jag har det till 360. Jag kan inte bestämma mig för om det var en bra ide eller inte.. Har också till båda, men måste säga att jag gillar det till Pc mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Lika bra och investera det när det är så billigt! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Steam har en bra rea just nu, med bland annat Tales of Monkey Island Complete Pack för cirka 50 riksdaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Passade på att köpa Men of War och Men of War: Red Tide när det var rea i onsdags. Fick de två för runt sjuttio kronor och var sjukt värt. Spelet är förvånadsvärt underhållande och singleplayerläget skänker en hel del timmar till den som föredrar att spela själv. Grafiken är väl inte speciellt revolutionerande men utöver det så är det ett bra spel. Skulle kunna säga att det är lite som Commandos men utan specifika karaktärer och kanske i lite större skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Är det ett bra spel? Förstår inte riktigt vad man ska göra i det.. Har varit sugen på det länge, och nu när det är så jävla billigt så kanske man ska ta och passa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Är det ett bra spel? Förstår inte riktigt vad man ska göra i det.. Har varit sugen på det länge, och nu när det är så jävla billigt så kanske man ska ta och passa på? Jag gillar det iaf. Kan vara lite klurigt i början och ibland aningen svårt men gillar man en utmaning och ett spel där taktiska drag kan rädda dig så tycker jag att du ska köpa det. Du får som sagt ett gäng soldater i början av varje bana som du sedan får klara dig på så du kan alltså inte "bygga nya" eller sätta upp en bas någonstans. Mycket eldunderstöd, handgranatskastning, plocka upp nya föremål som vapen och ny ammunition, gömma sig i buskar från fienden och dylikt. Spelet har som sagt inte haft en enorm budget att röra sig på så det faller på vissa element men om t.ex röstskådespeleri och grafik inte spelar allt för stor roll så tror jag att du kommer trivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Grafik och ljud kan alltid ersättas av en grym spelkänsla! Får se hur jag gör, låter helt klart jävligt intressant, speciellt när det är taktik. Hur länge gäller rean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Grafik och ljud kan alltid ersättas av en grym spelkänsla! Får se hur jag gör, låter helt klart jävligt intressant, speciellt när det är taktik. Hur länge gäller rean? Har faktiskt ingen aning. Vet inte om den fortfarande är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Tales of Monkey Island Complete Pack kostar bara 4,69€ på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Steam har en bra rea just nu, med bland annat Tales of Monkey Island Complete Pack för cirka 50 riksdaler. Tales of Monkey Island Complete Pack kostar bara 4,69€ på Steam. *Chuckle* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 *Chuckle* Uncool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Rea på Red Faction spelen. Red Faction 1,24 Red Faction II 1,24 Red Faction Guerrilla 4,99 Och det här är bara måndagens rea, tisdag, onsdag, torsdag och fredag kommer ha nya spel till billiga priser! Redigerad 25 oktober, 2010 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Rea på Red Faction spelen. Tack för tipset. Köpte Red Faction 2 för 11,63kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/Untitled-14.jpg http://store.steampowered.com/sub/606/ Värt 70 kr? Myes. Äger spelen på skiva men smidigt att ha en digital kopia, specielt när skivorna är repiga ;> 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 WAIT WHAT?!! Great! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Åh, tack! Jag satt i förrgår och tänkte köpa paketet men jag beslöt mig för att vänta på en prissänkning eller rea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Massor av rabatter nu på steam, in och kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Fram till den 29'e har ni chans att få top 5 av era wish games. För att delta måste ni ha minst 10 spel i eran wish lista och ni blir automatiskt inskrivna i evengemanget. Varje dag dras det tydligen lott om 30 konton som får sina top 5 wish games! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Hey! L4D2 kostar nu 5€! Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City kostar omkring hundringen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 The Orange Box för 70kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts