Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Så, jag tycker vi behöver en tråd om Steam och alla dess magiska egenskaper. Det kommer faktiskt upp en del frågor då och då, sen så är det alltid skönt att veta att man har någonstans att fråga de där småfrågorna utan att behöva känna trycket av att starta en ny tråd. Så, för att starta upp tråden så kan vi ju prata om den nya Steam-betan där de testar sitt nya User Interface. Finns att läsa om här och här. Sen en liten bild för att fånga intresse: http://pici.se/pictures/DiNIDWpyR.jpg ..och slutligen lite hjälp utifall ni stöter på en textbugg. Go to folder Steam\resource\styles Open steam.styles on notepad. Change basefontbold="Arial bold" to "Arial" Redigerad 24 februari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Tänkte testa betan men hört att den buggar på Win7, eller det kanske är fixat redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Tänkte testa betan men hört att den buggar på Win7, eller det kanske är fixat redan? Nu har jag visserligen bara kört den en liten stund, men jag upplever inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Bara för att den är så grymt snygg så måste jag testa betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Det ser även lättare ut än vad det är nu. Hatar att försöka navigera runt i steam shopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Bara för bilden måste jag med testa nu! Tyckte det gamla UI't var jobbigt, svår navigerat. Så hoppas detta fixar det! Redigerad 24 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Fixat betan nu, Store/News/Community funkar inte, får en blank sida och adressen ändras till "testshell-error:" Den började nyss uppdatera MW2 också, måste vara en jävligt stor patch då jag tankar i 1.2mb/s och de tar nån minut för varje % :/ edit: Oh nice, download view. http://upl.gizgiz.nu/files/wtff.jpg wtf? tanka ner update på 11gb? Redigerad 24 februari, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Sjukt nice ingame måste jag säga! Web browsen går snabbt, man ser tiden, uppdateringarna senast gjorda för just det spelet man spelar! Hur länge man spelat totalt, i denna session, dem senast 2 veckorna. Jag gillar det! Redigerad 24 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Visst, det ser snyggt ut. Men just nu känns det som att jag hellre väntar på en redig version. Tycker allting går mycket segare (främst att ta sig in på Community). Hur ändrar jag tillbaka? Löste sig! Redigerad 24 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Fixat betan nu, Store/News/Community funkar inte, får en blank sida och adressen ändras till "testshell-error:" Den började nyss uppdatera MW2 också, måste vara en jävligt stor patch då jag tankar i 1.2mb/s och de tar nån minut för varje % :/ edit: Oh nice, download view. wtf? tanka ner update på 11gb? Fniss, den måste re-dla mw2. Ingen update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Bara jag som är med om det här btw? Nvm en kompis hjälpte mig. Typsnittet i droplist är borta, men går man in i steam/resource/styles/steam.styles och söker på basefontbold. Ändrar man sedan typsnittet till något man verkligen har på datorn. då steam har tagit fel på arial bold, som inte finns på datorer nyare än x Redigerad 24 februari, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 ..och slutligen lite hjälp utifall ni stöter på en textbugg. Go to folder Steam\resource\styles Open steam.styles on notepad. Change basefontbold="Arial bold" to "Arial" Bara jag som är med om det här btw? Nvm en kompis hjälpte mig. http://pici.se/pictures/GBSPeDkfm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Vad heter ni gubbs och vilka spel har ni på Steam? Själv; GermanScientist GTA IV PC Half Life 2 Half Life 2 Episode 1 Zombie Driver Ghost Masters Lite sådär skitspel blandat med top-notch-spel. x) Redigerad 24 februari, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 iPatrick Ugh.. det blir en hel del att skriva. Tar och gör en copypasta istället. Shattered Horizon Killing Floor Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Mirror's Edge Sid Meier's Pirates! Sin Episode 1 STALKER: Shadow of Chernobyl Red Faction Saints Row 2 (EU) Hitman: Blood Money Geometry Wars Left 4 Dead Unreal Tournament 3 Quake 2 Call of Duty 4: Modern Warfare (EU) Sid Meier's Civilization IV Call of Duty 2 Prey Dark Messiah of Might and Magic (WR) Audiosurf The Orange Box NVIDIA Portal: The First Slice Garry's Mod Half-Life 1: Source Day of Defeat: Source Half-Life 2 Retail Standard Condition Zero Half-Life Platinum Pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Har 2 olika accounts. Account 1: 1,6 HL2 CSS TF2 CZ DOD Account 2: 1,6 CSS GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Alien ShooterAlien Shooter 2: ReloadedAlien Shooter: RevisitedAudiosurfBuild-A-LotBuild-A-Lot 2Build-A-Lot 3Build-A-Lot 4Call Of Duty: Modern Warfare 2Company Of HeroesCompany Of Heroes: Opposing FrontsCounter Strike: SourceDay of Defeat: SourceDefence Grid: The AwakeningDirt 2Half-Life 2Half-Life 2: DeathmatchHalf-Life 2: EP1Half-Life 2: EP2Half-Life 2: Lost CoastLeft 4 DeadPortalTeam Fortress 2Unreal Tournament 3 BlackWolfenstein 3DZombie Shooter Woho Redigerad 24 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 MarkyPV heter jag på Steam. Adda dirr! Left 4 DeadSid Meier's Pirates!Team Fortress 2TrineCall of DutyCounter-Strike: SourceBraidFlatout 2Flatout Ultimate CarnageHalf-Life 2Half-Life 2: Episode OneHalf-Life 2: Episode TwoHalf-Life 2: Lost CoastPortalThe Secret of Monkey Island: Special Edition Dessa är spelen jag har. Dock spelar jag mest TF2, men har tänkt att ge mig fan på att ta upp L4D och CSS igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) chucky_swe heter jag på steam, bara att adda! Måste även promota gtasajtengruppen på steam @ http://steamcommunity.com/groups/GTASajten gamelist: Redigerad 24 februari, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 2 mods och en beta, så 37 spel har jag! http://piclair.com/data/06bzv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Startade nyss ett nytt account och köpte mig Borderlands! Hoppas det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts