RavenE Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Skulle det fungera att byta ut hårddisken i "en extern hårddisk"? Jag vet att det går att köpa hårddisk-kabinett för att kunna sätta in "vanliga" hårddiskar så de fungerar som externa. Men kan jag byta ut hårddisken som sitter i en "vanlig extern hårddisk" som man köper färdig och klar? Det är skruvar på utsidan, så den går ju att öppna.. Hoppas ni förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Skulle det fungera att byta ut hårddisken i "en extern hårddisk"? Jag vet att det går att köpa hårddisk-kabinett för att kunna sätta in "vanliga" hårddiskar så de fungerar som externa. Men kan jag byta ut hårddisken som sitter i en "vanlig extern hårddisk" som man köper färdig och klar? Det är skruvar på utsidan, så den går ju att öppna.. Hoppas ni förstod. Japp, det går utan minsta problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Japp, det går utan minsta problem! Sweet! Får göra ett försök lite senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts