KalleR Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Jag och KalleR är båda stolta ägare av Loaded Bamboo Dervish. Har ägt den sen april förra året, och dessvärre bara åkt 10 gånger max. Känns som att de där 5000,- som brädan kostade var lite bortslösade. Men nu till sommaren ska jag ta mig fan på att åka och lära mig tricks, då brädan är en bra slide och tricks bräda. Jag åkte nästan dagligen hela förra sommaren, och lärde mig dansa på brädan rätt bra, och shuvit och lite andra små-trick Byggde även egna slidehandskar, till denna sommaren ska jag nog köpa ett par riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 "den orangea grejen" är ju 7 hjul ju! Det är väl det som är den coola grejen. Frågan är om det är speciellt skönt o åka på. Är det inte hjul då? (Det är munkar!) Ah, whoa! Nu blev den plötsligt mycket coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Snacka om frihetskänsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Köp en vanlig skateboard istället ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Är riktigt sugen på en longboard. Inte just för att åka i gigantiska backar, snarare att glida runt på gatorna i shorts under sommarsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Köp en vanlig skateboard istället ffs Motivera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Motivera du kan göra trixx med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 du kan göra trixx med den Precis! Longboard åker du ju bara nedför backar med. En skateboard kan du göra så mycket mera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Longboard åker du ju bara nedför backar med. Nej. Jag åker sällan i nedförsbackar. En bil kan du åka snabbt med, men en cykel kan du ju stå upp och åka med. Lika dålig motivering som din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 En longboard kan man väl i princip färdas på platt mark utan att behöva foten att ta fart med? Om man tillämpar "slalomtekniken". Det är det jag tycker verkar soft med Longboard iaf. Skulle aldrig köpa en longboard för att vilja trixa med. Jag ser en longboard som en färdcykel med tunna däck och en skateboard som en BMX. Jobbigt att färdas med en BMX, jobbigt att trixa med en färdcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 En longboard kan man väl i princip färdas på platt mark utan att behöva foten att ta fart med? Om man tillämpar "slalomtekniken". Det är det jag tycker verkar soft med Longboard iaf. Skulle aldrig köpa en longboard för att vilja trixa med. Jag ser en longboard som en färdcykel med tunna däck och en skateboard som en BMX. Jobbigt att färdas med en BMX, jobbigt att trixa med en färdcykel. Ah kan nog ha rätt, my bad då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 KalleR, har du lärt dig att slide'a än? I sånna fall, kan du ge mig lite tips. Ska lära mig det nu, men känner ingen som kan. Och hur sätter man en shuvit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Är riktigt sugen på en longboard. Inte just för att åka i gigantiska backar, snarare att glida runt på gatorna i shorts under sommarsolen.Något tips på en skön bräda för någon som är ganska orutinerad inom longboardåkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts