Vice. Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 http://www.eniro.se/skattjakten/ http://kartor.eniro.se/m/MSiCc Eniro har ju en skattjakt nu, där man skall hitta 0.5kg rent guld. Jag kommer fastnar på andra plattsen. Jag skriver in kordenaterna och kommer till en mörk platts där det finns en skylt åty häöpger som säger "framåt framåt"!? Sen kommer jag inte längre. =/ Har ni kommit längre? Jag delar guldet med er om ni hjälper mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Titta till vänster, där sitter en snubbe med en tidning där de står "Mystisk dvärg på spåret". Antar att det är en ledtråd, tycker att de ser ut som de går en järnväg ovanför.. *letar vidare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 In på Youtube-länken som står på hans tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag kan icke fördelaktligen hitta ett sökfält. w00t, w00t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag kan icke fördelaktligen hitta ett sökfält. w00t, w00t. Klicka på Kartor i menyn längst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag kan icke fördelaktligen hitta ett sökfält. w00t, w00t. Jäkla idiotiskt av dom att inte ha den på gatovy sidan, du måste klicka på "Kartor" där uppe eller "Tillbaka till karta" uppe till vänster Flashback har en tråd på ~21 sidor, ba så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Klicka på Kartor i menyn längst upp. Jo, testade där och det ger mig bara "Det finns inga träffar innanför kartutsnittet. Zooma ut eller förändra dina sökvillkor i formuläret." så jag antog det var en annan sökruta. So, jag har ju rätt cords.. är det fel på mellanrummet, kommatecknet eller ska det vara punkt? *edit* svårt att testa jävla pantskalle. Löste sig. Till andra, det är punkter inte kommatecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Lolkej, så man ska till Uppsala. SEN DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Lolkej, så man ska till Uppsala. SEN DÅ? Du åka på tågen mannet. Då man måste kanske du vet vara på spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Bah, säg till när ni hittat guldet så drar jag dit och ninjasparkar istället. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Flashback har en tråd på ~21 sidor, ba så ni vet Länk please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 https://www.flashback.org/t1129591 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Klarade hela som finns tillgänglig idag. NI vet filmklippet, han säger ju någon obetydligt i slutet och det spelade jag upp baklänges, han säger corsemen eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Klarade hela som finns tillgänglig idag. NI vet filmklippet, han säger ju någon obetydligt i slutet och det spelade jag upp baklänges, han säger corsemen eller något liknande. Precis. När jag följde hans "På-spåret"-ledtrådar så förstod jag det som om det var i mora... Vasaloppet går av första söndagen i mars varje år... Och det han sa baklänges tyckte jag lät som "Korvsmån".. Haha. Corsemaun isf, kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Precis. När jag följde hans "På-spåret"-ledtrådar så förstod jag det som om det var i mora... Vasaloppet går av första söndagen i mars varje år... Och det han sa baklänges tyckte jag lät som "Korvsmån".. Haha. Corsemaun isf, kanske... Han säger ju att söka vart denna person är begraven så du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Körde igenom hela jakten igår, riktigt skoj faktiskt! Synd att jag inte får vara med och tävla bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Jag kom till Uppsala Domkyrka på egen hand men inte längre. Åkte runt hela kyrkan och letade efter ett antilophuvud men icke! Är jag på helt fel plats eller? Btw, är det jag som behöver starkare glasögon och hörapparat, eller är det Hoa-Hoa Dahlgren som spelar "dvärgen"? Redigerad 28 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jag kom till Uppsala Domkyrka på egen hand men inte längre. Åkte runt hela kyrkan och letade efter ett antilophuvud men icke! Är jag på helt fel plats eller? Tänk på att ta bilvägen 2.1km västerut . Det där steget var det klurigaste tyckte jag, det är inte helt logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 (redigerad) fel Redigerad 7 mars, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 fel Gjorde ni andra skattjakten igår då? Den gjorde jag men den var svårt som in i helvete och kollade därför nästan alla ledtrådar på flashback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts