Tweak Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Jag vet att filmen ligger ute på Youtube så den som vill får kolla upp den! Vadå, hela filmen som den beskrivs i texten eller parodifilmen? Låter lite för fejk för att vara creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Vadå, hela filmen som den beskrivs i texten eller parodifilmen? Låter lite för fejk för att vara creepy. Hela vanliga filmen, annars är det bara att googla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Hela vanliga filmen, annars är det bara att googla upp det! Men om den ligger på youtube kan det ju inte vara så farligt? Haha, nu blev det dock creepy nog för att jag inte ska våga kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Men om den ligger på youtube kan det ju inte vara så farligt? Haha, nu blev det dock creepy nog för att jag inte ska våga kolla. Det ligger en hel del creepy saker på Youtube tro mig. Dock det där sista som stod i texten, om det där med den ryska texten vill jag inte riktigt tro på.. Men ändå, creepy as hell med en sån film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Det är bara att gå in på Youtube och söka efter suicidemouse.avi. Den är lite creepy kanske, men när det örondövande skriket börjar är det bara irriterande. Inga men för livet här, inte! Har ingen creepypasta att dela med mig, men ska leta upp en, när jag inte har bråttom till bussen, som jag tyckte var lite creepy. Edit. Här har ni, helt enkelt. http://www.youtube.com/watch?v=Xa1Qk2w8Y8o Redigerad 1 mars, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Lite creepy var dendär filmen, har sätt ganska många creepy filmer. Måste bara minnas dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Suicidemouse och historien bakom den är fejk, påhittad av 4chan. Blir ganska uppenbart när man kollar på filmen också, allt ser digitalt "a lá Sony Vegas" ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Vad är bakgrundshistorien till det där? Tydligen är snubben en transvestit med någon sorts polioliknande sjukdom. Han/hon är väldigt populär i Los Angeles på diverse hbt-klubbar. Har även hört att han/hon blivit slagen av sin pappa hela livet och blivit lite rubbad i huvudet. Han/hon är även med i en musikvideo av Marilyn Manson. Redigerad 1 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Tydligen är snubben en transvestit med någon sorts polioliknande sjukdom. Han/hon är väldigt populär i Los Angeles på diverse hbt-klubbar. Har även hört att han/hon blivit slagen av sin pappa hela livet och blivit lite rubbad i huvudet. Han/hon är även med i en musikvideo av Marilyn Manson. Han fick polio som ung. När jag såg på dokumentärerna om honom på YT förvånades jag över vilken vanlig kille det verkade vara om man tar bort ballerinaskorna och allt det där. Han pratar som vem som helst och skriver en självbiografi, liksom. Inget jag förväntade mig när jag såg den där videon första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Han fick polio som ung. När jag såg på dokumentärerna om honom på YT förvånades jag över vilken vanlig kille det verkade vara om man tar bort ballerinaskorna och allt det där. Han pratar som vem som helst och skriver en självbiografi, liksom. Inget jag förväntade mig när jag såg den där videon första gången. Snacka om att jag missbedömt snubben om det är så! Kan du länka till klippen du sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Snacka om att jag missbedömt snubben om det är så! Kan du länka till klippen du sett? Spola fram litegrann bara. http://www.youtube.com/watch?v=8qipv3B0qyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Spola fram litegrann bara. http://www.youtube.com/watch?v=8qipv3B0qyg Damn! Nu är det där klippet jag postade förut inte lika creepy, bara udda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Ska kolla klippet direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Suicidemouse och historien bakom den är fejk, påhittad av 4chan. Blir ganska uppenbart när man kollar på filmen också, allt ser digitalt "a lá Sony Vegas" ut. Hur mycket är inte påhittat av 4chan egentligen? Jag skiter i om historien är fejk, jag skiter i om videon är fejk. Jag skiter i om 4chan skapade den, det är fortfarande creepy as hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Ganska gammal, men ändå otäck som fan. Någon som vet om den avfärdats som fake eller vad kan ha varit ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Ganska gammal, men ändå otäck som fan. Någon som vet om den avfärdats som fake eller vad kan ha varit ännu? Jag lyckades inte hitta vare sig bu eller bä om fortsättningen på den där videon då när den kom. Det är väldigt tyst runt den där dvärgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Egentligen från http://vasternorrland.blogs.se/2008/09/08/dockhuset-4699252/ men postar här för större effekt Dockhuset I gårdagens uppdatering så nämnde jag att det fanns platser som hade en kuslig karaktär runt om i landet, platser som gör att kalla kårar smyger längs med ryggraden. De flesta kan enkelt bortförklaras med influenser av alltförmycket hollywood och livlig fantasi, men det finns ett fåtal kvar - platser som antingen inte bara kan bortförklaras eller som bara är otroligt osmakliga i sin existens. Det här är en av dom. Här finns inget som skvallrar om den osmakliga upplevelse som en nyfiken kan bjudas på, torpet ligger där på höjden och tronar idylliskt över en grönskande sensommaräng. Gårdsplanen är behagligt igenväxt och allt ser normalt öde ut - bortsett från de ordentliga låsen på samtliga dörrar. Ändå har nog ingen gjort något med huset på länge om man ser till växligheten....... men det är när man vågar sig runt hörnet och ser in genom fönstret som..... ...hjärtat slår ett par volter i bröstet på en! Adrenalinet börjar obönhörligt pumpa innan hjärnan mottagit signalen att... ...det faktiskt är ett par dockor och inte människor som hänger därinne. Nu visste jag redan vad som väntade, trots det var man inte riktigt beredd och hela scenen känns riktigt motbjudande. I vilket syfte gör man något sådant här? Har man tröttnat på inbrott? Det finns ju inte en pryl i huset så vad skall man vara rädd att bli av med? Känner någon till mer om dom besynnerliga dockorna får ni gärna lämna en kommentar som kanske ger en liten förklaring, för det här är ett verkligt mysterium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Egentligen från http://vasternorrland.blogs.se/2008/09/08/dockhuset-4699252/ men postar här för större effekt Så jäkla läskigt! Den bloggen är sjukt värd att titta igenom bara för sakens skull, det finns otroligt mycket fina bilder och spännande läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Så jäkla läskigt! Den bloggen är sjukt värd att titta igenom bara för sakens skull, det finns otroligt mycket fina bilder och spännande läsning. Har tittat runt lite i bloggen, och jävlar vad h*n har fått uppleva mycket saker. Grymt häftigt, och grymt jobbat med fotograferandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 There were two roommates. One was named Ellissa and the other was named Jane. Elissa liked to constantly study while Jane preferred to party. So that night there was a party but Elissa had stayed home to study while Jane had gone out. To make it easier on Jane, Elissa left the door open so that Jane wouldn’t have to take her keys. At 3 p.m. that night Jane came into the room to get some of her things because she was going back out with some of her other friends. So she did not want to disturb the sleeping Jane therefore she kept the light off , grabbed her stuff and left. The next morning when she came back into her room she saw her roommate murdered and written on the wall was “Aren’t you glad you didn’t Turn On the Light?" Inte direkt läskigt men lite creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts