Juster Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Vote: Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv Heh what to say.. 959 posts sen 27 Nov. 2003, 7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Alternativ ett. Det finns dock veckor då jag knappt loggar in alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Brukar kika nån gång varje dag, men det är mest idioter som skriver idioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Vet inte.. Brukar kolla när jag har tråkigt. Ibland blir det lite för mycket när jag har något tråkigt som jag borde göra, så ja antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 (redigerad) Någon mer än mig som fick sig ett litet skratt över det här? Ja, det va så roligt så att jag glömde att skratta. Redigerad 19 februari, 2010 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Sista alternativet Men det händer ibland att jag försvinner ett tag, och sen får jag abstinens och kommer tillbaka. Men jag är väldigt ofta inne och tittar, men inte alltid jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Sitter jag vid datorn, vilket jag gör ganska mycket, så har jag alltid Firefox med en Gtasajten-flik uppe. Och det är väl ingen hemlighet att jag har besökt sidan så ofta jag har kunnat sedan hösten 2005... Det jag inte förstår är att min månatliga postcount var så mycket högre förr (~2006-2007) än den är nu. Antar att det beror på att det var mycket mer drag på forumet på den tiden? Visst var det extremt den gången jag klockade 108 posts på ett dygn, men jag vill minnas att topp fem-postarna ofta hade 20-40 per dygn var och det var inte några konstigheter. Just ja, många av de "tunga" trådarna är ju i loungen nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Just ja, många av de "tunga" trådarna är ju i loungen nu. :) Jepp, suger lite egentligen då. Hänger typ bara i loungen jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Jag försöker att läsa det mesta, men ibland blir forumet lite för mycket. Vote: Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Någon mer än mig som fick sig ett litet skratt över det här? +1 xD --- T: Nej, inte längre. Allt för många bra medlemmar har blivit desillusionerade och försvunnit (can't blame them), Allmänt suger och GTA intresserar mig inte för tillfället. 90% av min aktivitet nuförtiden sker i loungen där jag främst grejar med olika specialtrådar (lekar, bb, forumgalor etc) + moderering. Men men, efter regn kommer solsken. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Meh, till och från. Vote: "Ibland är jag mycket inaktiv". Ta "mycket" med en nypa salt, det betyder att det kan gå några dagar då jag inte är inne. Men iochmed att jag är inne mindre och mindre på Facebook har det blivit mer och mer gtasajten. Jag saknar Kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Det förvånar mig att så många av forumets framstående profiler väljer "Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv". Jag tycker att jag ser nya inlägg från dessa personer för jämnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Det förvånar mig att så många av forumets framstående profiler väljer "Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv". Jag tycker att jag ser nya inlägg från dessa personer för jämnan! Jämfört med förr i tiden så skriver man mycket mindre. Då stötte man på 40-sekunderfiltret nästan vid varenda post man ska göra. Nu för tiden så stöter jag nästan aldrig på det då jag skriver mycket, mycket mindre än vad jag gjorde back in the days. Men självklart skriver jag mycket nu för tiden, om man jämför med hur mycket andra medlemmar skriver nu för tiden. Men det har som sagt blivit mindre än vad det var. Precis som Kebab säger så var 20+ posts på en dag inget ovanligt, nu för tiden snittar ettan på dagslistan runt 10 - 15 inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 (redigerad) Jag är inne på forumet varje dag i minst 1-2 timmar. Oftast skummar jag bara igenom de senaste i de trådar jag gillar (Klädskåpt, Humortråden, Vardagssnack, Musiktips etc...) men det är ganska långt mellan gångerna jag själv gör något inlägg. Redigerad 20 februari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag saknar Kicken Han är jobbig. Räcker gott och väl med MSN, Vent och telefon. Muhahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag tittar ofta in och läser trådar, typ nån gång i timmen, dock så skriver jag typ aldrig längre.. Knappt några trådar det känns värt i. Ibland börjar jag skriva men ångrar mig och raderar de av nån anledning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Ibland börjar jag skriva men ångrar mig och raderar de av nån anledning.. Haha, händer säkert två-tre gånger om dagen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Ibland börjar jag skriva men ångrar mig och raderar de av nån anledning.. Samma sak för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Vote: Nej, hänger nästan aldrig på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts