Xersize Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Dessa har jag träffat då jag varit förband åt dem: Houman Sebghati Dogge Doggelito Lazee Pato Pooh Sen har jag även träffat Kjell Bergkvist, Shan Atci och Gameboii. För övrigt, räknas det att jag gått i samma skola som Kicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 (redigerad) Lista på dem kändisar jag har träffat Rickhard Rydell fick även hans autograf när jag var mindre. Per-Olof från FCZ bor i samma stad som mig och känner han lite grann. Stina Rautelin från beck träffade henne på samma badplats om det var förra året eller 2 år sen. Patrik Starborg från Sveriges värsta bilförare Diverse artister under rix fm festivalen här i Västerås. Redigerad 5 maj, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Lista på dem kändisar jag har träffat Patrik Starborg från Sveriges värsta bilförare Bästa kompis? Ni är ju ganska lika. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Jag satt två meter ifrån Tomas Haake (trummis i Meshuggah) på en pub bredvid Globen innan Rush i fredags! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Expedierade Mikael Rickfors idag, visste inte ens om att det var en "kändis" innan min kollega frågade om jag visste vem jag just sålt korv till. 2 cool 4 celebrities. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Har tydligen varit på samma fest som Markoolio lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Mor och far var i STHLM idag. De beskrev i stor detaljrikedom hur Zlatan gick förbi dom med fru och barn. Väldigt exalterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Expedierade Mikael Rickfors idag, visste inte ens om att det var en "kändis" innan min kollega frågade om jag visste vem jag just sålt korv till. 2 cool 4 celebrities. JAG SKA KÖPA VINGAR FÖR KORVPENGARNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Idag kom han in igen, Rickforsar'n, haha. Vi är bästa kompisar nu! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Satt utanför för Kungens slott för någon månad sen och rökte, 3 bilar kommer åkandes förbi och jag tänker inte mer på det, föraren och passagerar vinkade till mig men jag vinkade inte tillbaka av någon anledning... Sen insåg jag att det var Kungen och drottningen som åkte förbi och vinkade på mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Träffade Plura utanför Gröna Lund i måndags. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Har även träffat Niklas Lidström som liten både jag och min bror gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Jag träffade Ronald McDonald när jag var liten 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Kändisspottade systern i Dexter (H) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Hahaha, Houman Sebghati. Han pluggar just nu till lärare, och han hade "praktik" eller vad de kallar det, på mitt program i skolan för typ ett halvår sen. Underbar snubbe, men gillar inte hans musik Annars är det rätt mäktigt att ha stått cirka 2-3 meter ifrån legenenden Angus Young Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Några av de kändisar som jag stött på är: Morgan Alling Tony Irving (Satt jämsides honom på tåget mellan Göteborg och Stockholm) Magnus Betnér (Bor nästan granne med ett komik-produktionsbolag så inte helt ovanligt att man ser lite komiker här och där.) Tobias Person (Av samma anledning som ovan). Lars Winnerbäck (Brukade hänga på en krog nära min gymnasieskola på Söder, så ja..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 Ken Ring har försökt köpa meskalin av mig. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts