emo Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Min dator fuckade ur, jag formaterade och allt gick smooth tills jag var klar och den var redo för att startas, då kom det upp en ruta där det stod "administratör" och under skulle man skriva in ett lösen, jag visste inte vad jag skulle göra så jag prövade med att bara klicka "okej", funkade inte.. Vad kan man göra för att lösa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Här är något ganska radikalt: testa att skriv in ett lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Här är något ganska radikalt: testa att skriv in ett lösenord. Glömde skriva att jag gjorde det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Vilket OS installerar du? Eller vänta, om jag förstått det hela rätt så är det här när hela installationen var klar.... eller va? Redigerad 13 februari, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts