Jacker Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag läste i en tidning när jag va i London på en insändar sida att han höll på med en mod så det blev en ö med ett parkerings hus utanför Staunton Island där vartenda fordon i GTA3 skulle stå parkerat (:!!! jag undrar om det är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Grymt! Stod det inget om när han skulle bli klar med den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) Grymt! Stod det inget om när han skulle bli klar med den?? Jag vet inte så mycke eftersom jag inte har tidningen, jag kommer inte äns ihåg vilken tidning det var men jag tror det var GM (Games Master) men det är rätt länge sen så den borde finnas på nätet för jag var där i Oktober förra året (jag har inte skrivit om det förrens nu, för jag har bara glömt det hela tiden ) Redigerad 22 mars, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Det är väll inte specielt coolt. Han gör väll bara en öch mixar ihop dom där två Import/Export gargaen coh lägger till vissa bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts