RavenE Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Jag säger som Masi Oka (Hiro, i Heroes) sa i en intervju när han fick frågan "Om du kunde ha en superkraft, vad skulle det vara?". Svaret, något liknande i alla fall: "Grym ämnesomsättning, för jag älskar att äta! Jag vill kunna äta vad jag vill utan att det påverkar min kropp." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Styra föremål med tanken. För då kan man ju flyga på köpet. Om man väljer "kraften att styra rumtiden" får man nog dom flesta krafterna på köpet? Fast det kanske är emot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Styra föremål med tanken. För då kan man ju flyga på köpet. Om man väljer "kraften att styra rumtiden" får man nog dom flesta krafterna på köpet? Fast det kanske är emot reglerna. Jag har funderat lite på den där... Jag antar att du menar att du ställer dig på en platta och sedan får plattan att sväva? Skulle det inte bli lite som att ställa sig på en platta och sedan försöka lyfta plattan? D v s omöjligt? Denna frågan har alltid varit enkel för mig - samma kraft som Hiro i Heroes. Teleport + tidsförflyttning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Att kunna få superståfräs. Typ tre meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Att kunna vara full hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Jag har funderat lite på den där... Jag antar att du menar att du ställer dig på en platta och sedan får plattan att sväva? Skulle det inte bli lite som att ställa sig på en platta och sedan försöka lyfta plattan? D v s omöjligt? Denna frågan har alltid varit enkel för mig - samma kraft som Hiro i Heroes. Teleport + tidsförflyttning. Nja, men om man räknar sig själv som ett föremål, kan man ju flytta sig själv lika lätt som man flyttar en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Endast kraften att förstå hur allt fungerar, likt Sylar. Eller teleportering. Eller tidmanipulation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Läsa tankar skulle vara rätt nice. Eller förödande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Tro mig, det funkar inte i verkligheten. Om du tänker jobba resten av ditt liv får du problem när du, trots att du känner dig/ser ung ut eftersom du kommer att tvingas att gå i pension. Förr eller senare tar pengarna slut. Evig ungdom funkar bara om andra vet att du har det, och om de vet det kommer hotbilden mot dig öka eftersom folk kommer vara intresserade eller avundsjuka. Forskare kommer vilja ta reda på vad som gör dig odödlig och kommer antagligen vilja dissikera dig. Vanligt folk kanske kommer se dig som en kändis, men annat folk kanske vill ta ditt liv för att du är speciell, precis som hotbilden är större för t.ex. Britney Spears än en vanlig Svensson. GLHF med att försöka döda mig. Jag är odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 GLHF med att försöka döda mig. Jag är odödlig. Det är lugnt. De kanske bara skär av en arm, eller ett ben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det är lugnt. De kanske bara skär av en arm, eller ett ben... Sen när blev omvärlden brutala barbarer som styckar levande människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Sen när blev omvärlden brutala barbarer som styckar levande människor? Ja, det är ju ingen jävla ponnyvärld i lever i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Sen när blev omvärlden brutala barbarer som styckar levande människor? Vem fan bryr sig? I virtuAl reality så äger jag alla.i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts