Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Hur stor är chansen att få ett svar från den här killen i en tråd han inte skapat själv? Har aldrig sett honom i ''Fråga en GTAsajtare''. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Den 14-åriga boten slår till igen... Och det ska komma från dig? Värre posthora än dig "is yet to discover" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Och det ska komma från dig? Värre posthora än dig "is yet to discover" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Och det ska komma från dig? Värre posthora än dig "is yet to discover" Hohoho! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Du har inget att säga om saken, du heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Du har inget att säga om saken, du heller. Tänkte säga det i min förra post men jag ville inte vara dryg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Lägg ner nu allihopa. Innan jag slår ner er alla. Den här tråden kommer inte funka. Fråga på något forum som snackar om sånt här istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Tänkte säga det i min förra post men jag ville inte vara dryg PosthuntarN^ Renard. Du är alltid i såna här trådar.... Jämnt och ständigt.... och jag fattar verkligen inte varför ----- Skit i minimoto/minicross. Vänta nått år, köp en riktig cross! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Det är lite svårt att svara på vad som passar dig Filip eftersom vi inte känner dig. Vi vet inte ens hur du ser ut. Hur ska vi då kunna svara på vad som passar dig bäst? Fråga dina kompisar och tänk efter lite själv istället Redigerad 13 februari, 2010 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det är lite svårt att svara på vad som passar dig Filip eftersom vi inte känner dig. Vi vet inte ens hur du ser ut. Hur ska vi då kunna svara på vad som passar dig bäst? Fråga dina kompisar och tänk efter lite själv istället Vad har hans utseende med saken att göra? hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Vad har hans utseende med saken att göra? hahaha Tänk om han ser ut som Peter Harryson? Kan du tänka dig honom på en Minimoto? http://tankarilosvikt.files.wordpress.com/2009/08/peterharryson.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Vad har hans utseende med saken att göra? hahaha Storlek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Storlek? Finns ju långa personer som har mini också. Tror inte killen väger så saken går sönder precis. Om han har tänkt sig en minimoto så lär han ju känna själv att han har rätt kropp för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Finns ju långa personer som har mini också. Tror inte killen väger så saken går sönder precis. Om han har tänkt sig en minimoto så lär han ju känna själv att han har rätt kropp för det. Förmodlige. Men det var den enda anledningen jag kunde finna till varför man skulle vilja veta hur han såg ut i det här sammanhanget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts