filipcombat Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Hej! Jag har en fråga vad tycker ni skulle passa mig bäst att ha och köra med en minimoto eller en minicross. Jag tänkte skaffa 49cc i minimoto eller minicross. Där jag tänkte köra är på typ grussvägar och liknande. Själv skulle jag villja skaffa en minimoto. Skicka gärna länkar på några hojar som ni tycker är bra för ca 1000kr. Säg inte att jag ska köpa något för ca 4000kr,För att jag bryr mig inte så mycket,För att jag vill bara testa,Sen om jag tycker det är kul så skaffar jag en för ca 4-5000kr. Mvh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Den 14-åriga boten slår till igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Köp en riktig cross. Mini-skit är bara fult. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Köp det du känner för. Inte värt pengarna enligt någon här, så du kan sluta fråga, men du får ändå göra som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Köp det du känner för. Inte värt pengarna enligt någon här, så du kan sluta fråga, men du får ändå göra som du vill. Om han hittar nån mini-cross för runt 3-4 tusen är det väl ganska värt, men det är personligen ingenting jag ens skulle fundera på att köpa. Vänta tills du är 15 och köp en riktig cross eller en EU Moped. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Köp sex. Hahaha jätte roligt Köp vitvaror på ElGiganten, få cykel på köpet! Haha jag har redan 2st cyklar som är värde 10 000kr st,Så gå och lägg dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Haha jag har redan 2st cyklar som är värde 10 000kr st,Så gå och lägg dig jag har cyklar värda 20.000kr styck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Går ju fan inte att köra på grusvägar med något sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 *skräp raderat* Håller med den som sa att du ska vänta tills du blir 15 och skaffa en riktigt hoj istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Haha jag har redan 2st cyklar som är värde 10 000kr st,Så gå och lägg dig Dina päron borde lägga pengarna på en bra lärare istället =( Kan du inte printa allt du köpt? Du har ju trots allt postat en hel del trådar där du ska köpa saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 *skräp raderat* Håller med den som sa att du ska vänta tills du blir 15 och skaffa en riktigt hoj istället. Hello! @filip Om du har två cyklar till ett värde av 10000kr har du ytterligare skäl till att vänta tills du är 15. Dina föräldrar kan säkert köpa en moppe för 25-30 åt dig då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Eller så köper du en skoter och blir man! Nej, inte en scooter.. En snöskoter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Eller så köper du en skoter och blir man! Nej, inte en scooter.. En snöskoter! Om det inte finns snö då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Om det inte finns snö då? Då flyttar man från fjollträsk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Om det inte finns snö då? Du det finns snö över hela sverige, eller har jag fel? Här är det iallafall säkert 5dm djupt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Du det finns snö över hela sverige, eller har jag fel? Här är det iallafall säkert 5dm djupt. Ja, här nere i Skåne brukar det också snöa året runt. Ägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 En rak fråga Filip: Hur gammal är du? Just curios Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Du borde investera dina pengar i ett par längdskidor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 En rak fråga Filip: Hur gammal är du? Just curios Det finns en tråd för sånt. Sluta rulla in på massa offtopic-snack, är du vänlig. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Det finns en tråd för sånt. Sluta rulla in på massa offtopic-snack, är du vänlig. Tack. Menar det, fan förjävligt detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts