Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Jag vill ändå veta vad i all sin dar Tweak postade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Iron Maiden - Dance of Death Shoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 (redigerad) http://pici.se/pictures/aAdmpMXpY.jpg Jag blev rätt nöjd faktiskt Redigerad 18 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Jag vill ändå veta vad i all sin dar Tweak postade! Beach House - Teen Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 *Suck* Jag får väl ge lite ledtrådar då! Det är ett klassiskt heavy metal album som kom 1983 Titelspåret är med i ett GTA-spel Sångaren gjorde "djävulstecknet" populärt inom heavy metalkulturen Denna sångare kommer med sitt nya band till Sverige i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 http://pici.se/pictures/aAdmpMXpY.jpg Jag blev rätt nöjd faktiskt Dio - Holy Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Dio - Holy Diver Hatten är din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Lycka till... Tack så mycket! Mastodon - Leviathan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Tack så mycket! Mastodon - Leviathan Hatten är din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Den här tar ni ju direkt! http://upl.gizgiz.nu/files/OROFL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Den här tar ni ju direkt! Paramore - Riot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Paramore - Riot? Nej, toker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 (redigerad) Oh, come on! Min version av albumet är ju en exakt kopia av originalet. Det blir bannemig inte lättare än såhär. Jag vet flera stycken som kan plocka den här fortare än rymdvarelser som kommer till jorden och blir förvånade över att jorden inte alls är en kall, död plats! Redigerad 19 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Oh, come on! Min version av albumet är ju en exakt kopia av originalet. Det blir bannemig inte lättare än såhär. Jag vet flera stycken som kan plocka den här fortare rymdvarelser kommer till jorden och blir förvånade över att jorden inte alls är en kall, död plats! Genre osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 (redigerad) Genre osv? Det blir ju för lätt, men genren de spelar börjar på P. Bandet bildades i Texas 1999. De fick mycket uppmärksamhet i media i o m 9/11. De har gjort soundtracket till en hyffsat känd ungdomsserie. Nu får ni fan gissa. Redigerad 19 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 The Earth Is Not a Cold Dead Place - Explosions in the Sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 De fick mycket uppmärksamhet i media i o m 9/11. Låter intressant, varför? Haha, inte enbart pga bandnämnet väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 The Earth Is Not a Cold Dead Place - Explosions in the Sky Score! Låter intressant, varför? Haha, inte enbart pga bandnämnet väl? Deras album "Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever” släpptes någon dag innan terrorattentatet. Artworket för den skivan avbildar ett flygplan med texten "This Plane Will Crash Tomorrow" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Beach House - Teen Dream Dude, hur är ditt klabb ett par zebror som betar? http://pici.se/pictures/ktyyytBGo.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts