ZcruweN Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 För övrigt en skiva som jag tror att de flesta i vår ålder äger. Grymt bra skiva Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace That's right yes, men du får inte min hatt, för den är så fin. Här ta en sko istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Tack för skon. Bilden blev inte allt för tydlig så det kanske blir lite svårt, vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 För övrigt en skiva som jag tror att de flesta i vår ålder äger. Welcome to Ameri cana. Please make your selection followed by the # sign, now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Tack för skon. Bilden blev inte allt för tydlig så det kanske blir lite svårt, vem vet. http://www.universalmusic.pl/photo/plyty/0731454640428_l.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 http://www.universalmusic.pl/photo/plyty/0731454640428_l.jpg ? Nejnej, så otydligt blev det inte. ---- Hint: En av tidernas största Soulmusiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ser lite ut som Let's Get It On med Marvin Gaye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ser lite ut som Let's Get It On med Marvin Gaye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Ser lite ut som Let's Get It On med Marvin Gaye. Korrekt, och "ser lite ut som"?! Det är ju en mer eller mindre exakt kopia av orginalfodralet, bara lite starkare färger och tvärare linjer! Se själv: Edit: Ninjad Redigerad 13 februari, 2010 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jaja, det var bättre än min iaf. Men jag orkar inte rita en ny bild, så den som först skriver Ballerina Kladdkaka här i tråden, eller kommer hem med ett paket till mig får hatten, och om ni väljer det senare alternativet får ni även bjudbiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Ballerina Kladdkaka BRB RITA Redigerad 13 februari, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det är vansinnigt lame att gissa rätt och sedan inte rita något eget. Visst funkar det när tråden är så pass färsk och många gärna vill rita, men senare hoppas jag att vi slänger in "Vill du inte ha hatten så får du inte gissa inom en timma"-regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Det är vansinnigt lame att gissa rätt och sedan inte rita något eget. Visst funkar det när tråden är så pass färsk och många gärna vill rita, men senare hoppas jag att vi slänger in "Vill du inte ha hatten så får du inte gissa inom en timma"-regeln. Håller med, så jobbigt är det faktiskt inte. Om inte annat kan man ju alltid rita White Album med Beatles... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 8 minuter tog det för mig att måla denna! Hur fort gissar ni tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 8 minuter tog det för mig att måla denna! Hur fort gissar ni tro? Metallica - Black Album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Metallica - Black Album Ungefär 20 sek. Hatten är din yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 GO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ord på det folk har sagt om att gissa rätt, men sedan inte orka ta hatten. Att man sitter på en bärbar dator är knappast någon ursäkt - det blir bara roligare om bilden ser lite sunkig ut. Hursomhelst: Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig ige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ord på det folk har sagt om att gissa rätt, men sedan inte orka ta hatten. Att man sitter på en bärbar dator är knappast någon ursäkt - det blir bara roligare om bilden ser lite sunkig ut. Hursomhelst: Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig ige You go girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 - Rolling Stones - Sticky fingers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts